Wat dragen wij vandaag LXIV

Ben bang dat bekijken kopen wordt :slight_smile:

Vind ’ em geweldig. Had het al maanden geleden bij aankondiging besteld - ongezien. Vind het ontwerp erg mooi - ik houd van scherpe facetten, domed saffier glas ‘hoort’ er gewoon bij en de band is beter dan de meeste Seiko’s (ik heb 28 [Grand]Seikos) als vergelijkingsmateriaal). En de maat is perfect voor mij (19 cm pols).

Reviews zijn niet himmelhochjautzend. Uurwerk is maar 21000 bpH, sluiting heeft geen micro adjusts zijn de meest gelezen klachten. Uurwerk lig ik niet wakker van, draag toch elke dag wat anders en als het precies moet dan heb ik quarz of Astron om. Micro adjusts zou mooi zijn maar dat gaat nou eenmaal niet met vlindersluitingen (niet bij Seiko dan). Maar vind dat niet echt een bezwaar voor deze King Seiko. Het horloge is licht genoeg dat het niet irritant is als het iets losser zit.

Een klacht die hout snijdt is de prijs. Die is idd behoorlijk hoog. Mara ja alles is veel te duur tegenwoordig dus …

Als je geen juwelier in de buurt hebt met voorraad ben je welkom om bij mij te kijken/passen. Koffie is gratis maar de deur gaat wel op slot :slight_smile:

5 likes

Mooie avond :+1:

26 likes

Thanks voor je duidelijke en heldere uitleg, ik kijk er ook al naar sinds de onthulling….

Ik zag nu jouw foto’s en ga toch eens kijken bij van Baal in Nijmegen want daar hebben ze alle kleuren op voorraad zover ik kan zien dus ga die moeite maar eens nemen.

Nogmaals dank :+1:t2:

1 like

Ik draag ‘m te weinig. Kijk die dial eens :ok_hand:

26 likes

Hanhart

22 likes

Hoppa! Fijne speedytuesday!

Is die nou groen of zwart? :sunglasses:

21 likes

Zwart en groen is ie :+1:

22 likes

Projectjes avond

11 likes

Als een lammetje :nerd_face:

10 likes

Aruba time is precious
No Rolex needed,G Shock works fine

11 likes

Haha scherp.

1 like

Iets dunkels met een volledige balansbrug. :slight_smile: Je moet toch iets als je nieuwe Club stil gevallen is en terug moet naar Nomos.

Maar @Thijs9F82 had naast z’n nieuwe Tudor ook nog een bijzonder coole Squalematic mee. Wat een homp horloge is dat zeg, maar übercool. Het was kort maar gezellig.

25 likes

18 likes

Nieuwe horloges he. Niets dan miserie mee, een mijnenveld zeg ik je.

Maar dit terzijde, die Nomos is er boenk op, pardon my Flemish. Is dat mat zwart?

1 like

16 likes

17 likes

Het is de Ahoi Neomatik Atlantik. Oftewel impliceert Nomos dat het dunkelblau is. In mijn beleving heb ik het blauwe er nog nooit aan af gezien.

Ik zou geneigd zijn om het antraciet met mogelijk een zweempje van blauw te noemen.

18 likes

Is toch een heel mooi horloge Chris :smiley:, alleen zou ik er een leer bandje om doen maar dat is een kwestie van smaak :wink:. Ik heb de Squale professional 50 atm echt een goed merk die Squale. Jij en kort, geloof ik niets van als jij eenmaal begint te praten zit er geen rem op :wink:.

1 like

23 likes