Wat dragen wij vandaag LXIV

Mijn nieuwste aanwinst! :heart_eyes:

Met dank aan @Sean010 na een top ruildeal! Je hebt me blij gemaakt man :facepunch: :sunglasses:

Omega MoonSwatch Mission To The Moon!

13 likes

Nee joh, 's zomers is deze canvas veel beter. Sterker nog, dit is de beste canvas band die ik ooit gehad heb. Koel, soepel, slijtvast, übercomfortabel en discreet.

1 like

Echt een kwestie van smaak Chris, heb zelf niets met canvas en ook niet met nato bandjes met allerlei kleurtjes. Maar ja, ben een opa he en een beetje ouderwets :wink:. Een mooi soepel leren band kan ook heel discreet zijn hoor :smiley:. Was afgelopen zaterdag nog bij S&C maar droeg voor de verandering eens geen pak, gewoon spijkerbroek met polo er op, zegt die beveiliger “wat is dat nou, jij zonder pak” :grin:. Dus ik zegt, moet ook kunnen toch, werd gelukkig wel binnen gelaten :rofl: :rofl:.

1 like

6 likes

Het was me wel weer het avondje… :love_you_gesture:t2:

Groeten
Rutger

25 likes

Deze vandaag…

Fijne- en veilige nacht gewenst.:four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

46 likes

Mooi hoor! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere nieuwe aanwinst! Geniet ervan. :+1::wink:

1 like

27 likes

Goedemorgen allemaal.

14 likes

34 likes

27 likes

Morgen …

Foto met het Wenger Bergeon mes/tool is ooit nog eens een inkoop actie geweest :slight_smile::+1:

37 likes

Goedemorgen HF’ers,
Een Rado Diastar met een verhaal (Rado Diastar: een verhaal met een zwart randje).

Ik wens jullie een mooie dag!

11 likes

Tijd voor koffie…

28 likes

22 likes

Dat ziet er spectaculair uit! Waar was je?

39 likes

Gave foto! Fijne dag

1 like

Morning gents en de enkele lady

6 likes

Haha, tussen de rommel op mijn bureau. Jij ook een fijne dag man. :facepunch: En geniet van de koffie in de welbekende mok. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like