Wat dragen wij vandaag LXIV

6 likes

Vanmiddag een hele gezellige middag gehad bij @BroederBill en natuurlijk zijn verzameling aan horloges mogen bewonderen. Tja en wat doe je als je bij Bill langs gaat.
Natuurlijk een Vostok om de pols, wil niet dat ik het huis uit wordt gegooid :wink:.

Was zo gezegd gezellig, alleen die pitbull van Bill he, ja natuurlijk werd ik gegrepen. Het is de waakhond van Bill, nee hoor hondje vergiste zich en zat vast aan mijn schoen en ja toen kreeg ik even een knauw. Het is het hondje vergeven hoor, lief hondje maar in paniek wil je wel even bijten :smile:.

Dus eerste foto wat ik om de pols had, 2e foto een klein deel van Bill zijn verzameling.
3e foto, arme ik met een bijtwond :rofl:.

18 likes

Staat hem goed, mijn nieuwe (rubber) band ligt nog bij de douane

1 like

Fijn weekend HF! :wave:

7 likes

14 likes

Dat Bill een brave mens is geeft nog geen garantie op de hond Ferry. :sweat_smile:
Gelukkig had je een verpleger bij de hand. :grin:

3 likes

17 likes

Leuk! Maar wel écht gebruikt.
Had er laatst een van een vriend om…

Is dit model van latere datum dan die van jou Enrico?
Vermoed van wel.
Perfecte pasvorm iig deze

Edit: zie dat deze geen digi uitlezing heeft.

Die van mij meer tot op een 1000ste

7 likes

4 likes

Neem aan toevallig tegenaan gelopen :wink: gefeliciteerd met je Tudor :ok_hand: :+1:

Tja het kan natuurlijk wel wat meer, maar je Seiko maakt alles goed. Gefeliciteerd met je Seiko, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Je NA zal ik nog wel tegenkomen, leuk je eerste Omega en natuurlijk gefeliciteerd. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Leuk die foto, ik lust beide wel :wink:

Ik moest eerst even goed kijken met mijn kippige ogen, maar toch je wijzers gevonden, hoop dat de lunch je goed gesmaakt heeft :smile:

Daar kwam ik ook achter, maar het hondje is niets te verwijten hoor, zat vast met zijn nagel in mijn veters :smile:. Ben niet door een verpleger behandeld, operatie werd gedaan door een verpleegster die toevallig ook aanwezig was :wink:

5 likes

Rakker goed afgericht. @fredpanarai1 kan nu geen horloge meer dragen. Dus hou het blauwe gedeelte in de gaten.
:blush:

4 likes

Thanks ! :+1:

1 like

Deze kwam van de week binnen zonder bandje, bandjes genoeg. Dus deze werd het vandaag…

6 likes

11 likes

6 likes

Heb het gevoel dat ik een deja vu heb en dat ik zo’n horloge pas geleden nog gezien heb :rofl:

11 likes

Ondergespogen neem ik aan :grin:

Even een sopje…

17 likes

19 likes