Aaah, een buddleja davidii aka breitlingstruik.
Hoe voelde die?
Heerlijk! Perfecte maat voor een Breitling en prachtig horloge.
Zo boos. ik had hem Zaterdag gewoon mee moeten sneaken.
Je hebt gewoon teveel horloges, dus moet je vaak wisselen . Goed zo Eddie, altijd zuinig zijn op je horloges, maar toch een heerlijk ding die Tactical Frog echt een zomers horloge
Gefeliciteerd met deze mooie GS, wens je veel draagplezier
Maar of het je laatste NA zal zijn betwijfel ik, ook jij bent besmet met het horloge virus .
HanDavinci, het blijft een topper deze maar wordt tijd voor een horlogewissel .
Gefeliciteerd met je Tudor sub, wens je veel draagplezier
.
Smakelijk, zowel je horloge als wat er omheen zit, krijg gelijk trek .
Mooie Edox Harry, maar mis wel de ijsblokjes in je Ricard drinkt zo lekker weg .
Gefeliciteerd met je Seiko, wens je veel draagplezier
Blij om te horen, er komt echt wel een volgende keer. Wellicht een Andre Kuipers in spe je zoon .
Ziet er leuk uit Bill . Waar gekocht en wat is de prijs, wellicht ook iets voor mij
.
Niet te slopen die G-Shocks, nu weer even poetsen Michel .
Prettige vakantie en wat is die mooi he die GS, mooie dial benieuwd hoe die er uit ziet in het zonlicht
Nu nog even een vraagje over een Yema horloge, zag een leuke chrono staan maar heb geen idee van de kwaliteit. Hoor het graag van de Yema dragers.
Nu ben ik niet zo van Nato bandjes met al die kleurtjes maar vraag mij af, draagt het lekker en zijn het ook niet van die zweetbandjes?
Verder wens ik een ieder die vakantie heeft een lekker zonnige vakantie, deze week heel warm dus zoek wel af en toe de verkoeling op en drink genoeg
Dank je!
Ik bedoelde natuurlijk mijn laatste (lees: allernieuwste) nieuwe aanwinst. Er komen zeker nog andere horloges aan
Heel gaaf!