Wat dragen wij vandaag LXIV

Nog naar een keer🤭

16 likes

Sportdivertje om de pols

14 likes

3861 op een 1861 band. Gewoon omdat het kan, en omdat het dinsdag is :grinning_face_with_smiling_eyes:.

20 likes

6 likes

Dank je Fred.

Yema is een sympathiek merk, mooie horloges, goede afwerking én goed ingeregeld/afgesteld. Hebben een brok historie als het (vroeger) grootste Franse horlogemerk. Die historie melken ze nu maximaal uit - met vele variaties op de Superman.

Vind dat ze goed bezig zijn om terug te komen zoals onderzoek&ontwikkeling of de productie helemaal in eigen hand nemen. Als kleine fabrikant zijn ze nu al bezig met de derde iteratie van een inhouse automaat. En dat is niet wat bij veel merken inhoudt een ander kleur rotor met een eigen logo erop.

3 likes

Gefeliciteerd Simon, beestachtig mooi.

1 like

Lekker horloge man. :star_struck:

1 like

Kon het niet laten,toch weer gewisseld voor mn favoriete beater…:confounded::innocent:

Je merkt wel dat rolex de laatste jaren echt hot is geworden,ruim 10 jaar geleden herkende bijna niemand mn explorertje als zijnde een rolex
Tegenwoordig krijg ik van veel volk een compliment,mooie rolex meneer,

13 likes

23 likes

Mijn eerste horloge maar weer eens om, met een verhuizing is deze beter geschikt.

6 likes

Huy?

Eet smakelijk en een fijne avond :shallow_pan_of_food: :coffee: :wine_glass: :beer:

17 likes

12 likes

16 likes

Vakansie :grin:

15 likes

36 likes

Fortis Flieger F-43 Triple-GMT Het ultieme vakantiehorloge: Titanium, slideclasp, 20ATM, 3 tijdzones

18 likes

:ok_hand:t2:

1 like

Zeker …ik hoop dat nooit meer mee te maken 🫣

2 likes

Heeze

11 likes