Wat dragen wij vandaag LXV

Blijft een mooi ding. Wat schortte eraan?

Als ik naar de factuur kijk… Het centrale opwindrad en de veerton zijn vervangen. Kosten 0, overigens, keurig onder garantie gemaakt. Hij hield simpelweg op met lopen. Nomos heeft me verzekerd dat na inspectie bleek het iets met de casing geweest moet zijn, want ik had ze gevraagd of ik iets fout had gedaan.

Allemaal heel, heel erg keurig. Nette communicatie, vlotte service, uiterst nette logistiek… Mijn achting is, hoe hoog ze ook al was, gestegen.

2 likes

Nice, ik heb deze ook in 2 kleuren en bevalt idd zeer goed als zomerhorloge. Geniet van het goeie weer :ok_hand:t2:

1 like

10 likes

niet zo moeilijk dit
:frog:

1 like

[quote=“fredpanarai1, post:704, topic:407384, full:true”]

No worries!

Ik kan hier aleen maar in zeer algemene termen op reageren want zoonlief leest af en toe ook HorlogeForum. Je snapt natuurlijk dat als ik specifiek ga worden dat er dan een situatie van ‘wel beeld, geen geluid’ onstaat hier in huis.

Zoonlief pakt het handig aan. ‘Leent’ uit de collectie van Pa. Gek genoeg alleen de dure modellen. Smaak heeft 'ie wel zo gezegd. Ik heb van die kisten met slotje dus uit puur opvoedkundige reden heb ik eens alle kistjes op slot gedaan. Hielp niks want meneer kreeg het slotje met een paperclip of zo open :slight_smile:

Hij koopt zelf geen horloges want daar heeft hij geen geld voor - zegt 'ie. Het gekke is dat op zaterdagavonden z’n Portemonnaie goed gevuld is maar een paar uur later bij terugkomst uit de kroeg helemaal plat is.

Misschien moeten we het maar hierbij laten? Niet alleen voor mijn thuissituatie maar anders vervuilen we dit topic misschien wel heel erg.

5 likes

De Metro Update op cognacbruin suède

23 likes

7 likes

Cool. :ok_hand:

1 like

Het is nog niet af Fred, nog twee keer goud spuiten, daarna nog twee keer blanke lak. Pas als het naar mijn tevredenheid is, mag de maanwandelaar poseren met mijn Speedmaster🚀!

3 likes

21 likes

29 likes

Een ‘Deep Lake’ ?

1 like

Haha, ik klik een beetje rond op het forum (volg/lees niet zo heel veel) en ben deze nu 3x van je tegenkomen :laughing: Mooie NA! Veel alpinist plezier :+1:

1 like

De “klik” is sterk met deze… :partying_face:

17 likes

Antwerpen centrum op de andere oever door die toffe betegelde tunnel als ik het goed heb :sweat_smile:

2 likes

7 likes

36 likes

Kerel, beste kast :grinning_face_with_smiling_eyes::muscle:t2:

1 like

Heel mooi! Hoe bevalt deze?

1 like