Wat dragen wij vandaag LXV

22 likes

De Ranger op de nieuwe camo bedankt @ElChueco.

25 likes

5 likes

Ben je niet bang dat je horloge van je pols valt, zo los zonder bandje?

3 likes

27 likes

15 likes

30 likes

Kompass Phantom

Cadeau voor een jochie van 12, vol met onbeschaafd onbenul die binnenkort naar de ‘grote’ school gaat. Heeft alle eigenschappen om een patser te worden in zich dus leek me een ‘gouwe klokkie’, overgenomen van een forum lid, wel op z’n plaats!

Made in Sweden :slight_smile:

4 likes

17 likes

Nee is magie je moet het zien om te geloven.

4 likes

Vandaag de Black Turtle op een canvas band.

8 likes

Goede middag :smiley:

Istanbul op de achtergrond:

Groetjes uit :tr:

16 likes

Vandaag na lange tijd maar weer eens mijn Squale om de pols en voor de verandering maar eens gepoetst. Pip staat goed (vergeet ik nog wel eens) en het is echt een duiker dus op de bezel op 2 uur een krasje een kniesoor die daar moeilijk over doet. Ik niet meer, lekker afdragen die Squale en hij loopt nog steeds heel netjes :wink:
O ja, er zit geen vocht in de kast, dat is de lichtinval en een foto van een amateurfotograaf :smile:

17 likes

23 likes

10 likes

.

Zenith manufacture en een Negroni. :sunglasses:

27 likes

10 likes

Vandaag de SPB143 mee het zwembad in genomen. Niks te klagen, zeker niet met dit uitzicht. :national_park:

16 likes

Hier im Badehaus aus der Zeit von den Romanen.

Imposant!

12 likes

Gefeliciteerd met je mooie Tissot, veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Hoi Roel, gefeliciteerd met je Citizens. Lekker op vakantie en genieten van je horloges. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Leuk projectje Hans, ziet er leuk uit alleen mis ik nog het horloge :wink:

Feliciteer je zoon maar alvast van alle leden op het HF, met dit horloge is hij echt de bink op school :wink: :ok_hand: :+1:

3 likes