Andersom. TOTZ is naar ons gekomen.
Ik moet je helaas corrigeren! Mijn zoon is, volgens zijn moeder, welopgevoed, beschaafd, voorkomend, sociaal, vriendelijk enz enz. Het horloge is voor een neefje (van de kouwe kant) waar alle beschreven eigenschappen op van toepassing zijn

Ik moet je helaas corrigeren! Mijn zoon is, volgens zijn moeder, welopgevoed, beschaafd, voorkomend, sociaal, vriendelijk enz enz. Het horloge is voor een neefje (van de kouwe kant) waar alle beschreven eigenschappen op van toepassing zijn
![]()
Was mij niet duidelijk, was een aanname van mij dat het je zoon was, sorry.
Dus voor jou zoon wordt het een mooi klassieke horloge, zoals het heurt bij een beschaafd en voorkomend iemand . Maar ik (weer een aanname) ga er van uit dat Pa het niet altijd eens is met Ma over de kwalificaties van jullie zoon
Leuk idee, ziet er tof uit!

De wonderschone Hamilton Pan Europe op de heerlijke originele Hamilton NATO band
Die zien we bij lange na niet vaak genoeg. Hoe is het saffier? Goede AR coating op dit model? Ik zou zomaar kunnen loeren.
Even een wissel in de avondzon, ik kreeg m’n Nomos terug uit Duitsland. Gefixt!
Voor wie nu denkt, hee, zwarte wijzers:
Nope.
Zo! Die is tof!

ik kreeg m’n Nomos terug uit Duitsland.
Blijft een mooi ding. Wat schortte eraan?
Als ik naar de factuur kijk… Het centrale opwindrad en de veerton zijn vervangen. Kosten 0, overigens, keurig onder garantie gemaakt. Hij hield simpelweg op met lopen. Nomos heeft me verzekerd dat na inspectie bleek het iets met de casing geweest moet zijn, want ik had ze gevraagd of ik iets fout had gedaan.
Allemaal heel, heel erg keurig. Nette communicatie, vlotte service, uiterst nette logistiek… Mijn achting is, hoe hoog ze ook al was, gestegen.
Nice, ik heb deze ook in 2 kleuren en bevalt idd zeer goed als zomerhorloge. Geniet van het goeie weer