Wat dragen wij vandaag LXV

Vandaag alles zo’n beetje gefotografeerd en ook

deze Oris Brashear was een gewillig model

14 likes

Dit horloge zou deze week mee naar Parijs gaan als heuse travel-doop. Echter gisteren positief getest op Corona, vandaag een positieve second opinion bij de bedrijfsarts, dus Parijs gaat voorlopig helaas niet door.

Volgende week staat een trip naar Budapest gepland en hopelijk kan die wél gewoon doorgaan. Dat zou ook een mooie ‘Travel-doping’ zijn.

Kleine side tip, gebruik tijdens je travels zo weinig mogelijk het woord Dope of Doping.

8 likes

Beachtime met de Sealander :ocean:

20 likes

Nouuu, dat weet ik nog niet precies.
Ze zijn meegenomen door iemand die beweert een kluis te hebben waar ze tijdens mijn vakantie heel veilig in opgeborgen kunnen worden…:sunglasses:
Die meneer is totnutoe altijd byzonder aardig geweest…

:wink:

2 likes

10 likes

Middagwissel naar de Junghans

op de net binnengekomen nieuwe NATO

12 likes

Aah, de kluistruc, dat die nog werkt anno 2022 :rofl:

1 like

Neeeee joh …

1 like

Is dit de c63 39mm?
Ik wist niet dat ze ook een tiffany dial hadden.

1 like

Middag/avondwissel.

13 likes

Zelf een nieuwe Ronda 515h erin gezet. De oude was dood en via Invicta nogal duur. Was goed te doen voor paar tientjes.

6 likes

15 likes

Studeren in de tuin dan maar

10 likes

Had het verkeerd begrepen😀, beter zo!

De Nederlandsche Kluis, kost € 11,95 per maand, dan heb je A-vier formaat, 4 cm dik, passen aardig wat horloges in!

2 likes

Hahahaha, hij is tot nu toe ook de enige die niet reageert op deze berichtjes…:worried:
Zou dan toch… :cold_sweat:

2 likes

14 likes

17 likes

14 likes

Ook hele goedkope horloges kun je echt van genieten, ik vind dit een hele mooie casio, :sweat_smile:

10 likes

Is de 39mm idd maar de dial is gewoon wit haha. Zal wel door spiegeling komen dat hij wat blauwig oogt.