Wat dragen wij vandaag LXV

Deze is ‘free of charge’ maar als ik naga voor hoeveel horloges deze onbekende Pink Floyd liefhebber uit 1967, mij enthousiast heeft gemaakt waardoor ik overging tot aanschaf, heb ik een hoger bedrag per maand

Toch @Floydian67 ?? :rofl:

2 likes

Nog beter dus😀!

1 like

Gelukkig maar, nu rustig weer opbouwen en lekker genieten op het forum, blijft mooi die Steinhart van jou :ok_hand: :+1:

Top, lekker genieten van de voorpret en ik feliciteer je alvast :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd met je Omega, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd met je aanwinst namens deze 010 :smile:, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Logisch toch, een plaatje van een horloge die GS. Vooral de kleur van de dial is echt heel mooi :+1:

Gefeliciteerd met je Sinn, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd met je Tudor, wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1: Ziet er mooi uit om de pols, vederlicht komt waarschijnlijk omdat je om de andere pols ook een horloge draagt :wink: Kan geen likes meer geven maar bij deze een :+1:

Sterkte, hoop voor je dat Budapest door kan gaan.

Ziet er toch netjes uit, lekker bezig geweest achter je werkbankje :+1:. En loopt de klok netjes op tijd nu? Ben door mijn likes heen Bill, dus :+1:

Ik wist dat hij een bijbaantje heeft, maar niet welke :wink:

Gefeliciteerd met je Timex, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Geen likes meer over dus een dikke :+1:

Oeps, dan noemen we dus linke soep :cry:

5 likes

25 likes

ijskoud bier tijd volgens mijn klok

14 likes

28 likes

28 likes

No worries Frank!:grin:
Be safe is helemaal gratis……
Mooie Seiko trouwens🙃

2 likes

10 likes

Al een tijdje op de lijst… Totaal onverwacht ineens een goede gevonden met dank aan het HF. :ok_hand:

18 likes

De zomeraanwinst natuurlijk :sunny::sunglasses::grin:

19 likes

Sinds kort, na m’n scheiding, een nieuwe vriendin. Heeft niks met horloges, maar heeft toch opgelet.

Volgende week ben ik jarig in het buitenland, zonder haar erbij, maar ik kreeg alvast m’n cadeautje! Het allereerste horloge dat ze ooit heeft gekocht. Haha! Topper! Bedankt!

11 likes

13 likes

23 likes

14 likes

Ik geniet ongelofelijk van deze Falconeye.
Ernaar kijken is een feest, de gebrushte vlakken, de mooie band ( ondanks de ‘experts op internet die erover zeiken), de prachtige ‘Zenith’ wijzers … ze is waterdicht, heeft een uitgesproken vintage uitstraling en die wijzerplaat… die is echt geweldig! Wat een horloge voor je geld. En die secondewijzer die de indices NET niet precies raakt. Precies zoals in je dromen, je wil iets raken maar het lukt niet.

26 likes

Klopt, dat vind ik altijd knap. Dat ze het voor elkaar krijgen dat de secondewijzer nooit de incides raakt. :joy: :ok_hand:

3 likes

:sweden:

16 likes

22 likes

Er zit een Seiko uurwerk in. Dat verklaart het.

1 like