Wat dragen wij vandaag LXV

29 likes

21 likes

7 likes

10 likes

‘t Is een mooie dag voor de Mido

14 likes

Verrassend leuk ding voor het geld.

14 likes

Hele dag bezig geweest met opruimen en nu een hele kip op de kamado aan het leggen.
Heerlijk horloge voor.

18 likes

Deze :sunny::sunglasses:

16 likes

Foto van vanochtend, door drukte niet eerder kunnen plaatsen

26 likes

Is dat de bronze Spitfire? Wat een mooie NA!

Heb vandaag niets te doen, dan maar voor een keer een baksteen om de pols :wink:.
Gisteren op tijd en datum gezet, terug in de box en vandaag voor een keertje om de pols. Dat was 1 van de eerste horloges die ik in het begin kocht, ja en dan ga je pas lezen en komen er andere horloges op je pad :smile:

Ja het is een Invicta, voor sommigen vloeken in de kerk maar liep vandaag nog netjes op tijd, nou ja 2 sec. voor maar voor 1 dag maakt dat niet uit. Vanavond gaat hij weer voor een hele lange tijd in de box :grinning:. Heb er een paar foto’s van gemaakt, echt een knots van een horloge. Aan graveringen geen gebrek bij Invicta, o ja niet alles is goud wat er blinkt :wink:. Kom maar op met de reacties over deze baksteen :rofl:

7 likes

Zo. Die mag er zijn, ja. Gisteren las ik een post van @HansT en die qas juist tevreden over zijn Invicta.

3 likes

18 likes

Een fijn weekend…:grin:

16 likes

Avondwissel. Fijne avond allemaal :sunny:

19 likes

18 likes

Prachtig Fred, vaker dragen! Dit merk is ouder dan Rolex, Omega, Tissot etc.

2 likes

CITIZEN RECORD LABEL TSUNO CHRONO AN3660-81A JDM

13 likes

Vandaag even spelen, Zondag gebruiken als Max weer van start gaat :smile:

Top man, leuk gedaan en mooie foto :+1: Hang nog even een horloge om de arm van de astronaut :wink:

Lopen ook niet verkeerd hoor, zit gewoon een Seiko uurwerkje in, maar je zou eens moeten voelen wat die weegt, een baksteen dus :wink:. En al doende leert men als het om horloges gaat, dus ben iedere keer een stapje verder gegaan :grin:

2 likes

Momenteel even niks, alles netjes in de kist die ik van @EnricoTutti heb gekregen gestopt! Superblij mee!

11 likes