Wat dragen wij vandaag LXV

Wees nou eerlijk … heb je precies 10 horloges of stiekum nog ergens een paar in een laatje :slight_smile: Zie dat plezier van het kistje hebt!

3 likes

Zoooo weekend en 3 weken vakantie… :beers:

18 likes

Ik ga zo ook maar eens aan het weekend beginnen…

6 likes

Nee joh, was het begin van mijn horloge virus maar weegt echt als een baksteen. En Invicta is idd een oud Zwitsers merk, tot het moment dat iemand in Amerika het overnam en er hommage horloges met een Seiko uurwerk erin ging stoppen. Dus de Invicta uit Zwitserland is niet te vergelijken met de Invicta’s uit de USA. Maar heel af en toe mag hij een dagje om totdat ik een liefhebber tegenkom die het een heel mooi horloge vindt. Leuk voor een puber die de blits wil maken toch :wink:

2 likes

Haha je hebt gelijk Fred, maar Invicta zit nu wel in Hollywood😀.

2 likes

Goed om te weten Hans, kan ik mij eindelijk voegen bij de beroemde Amerikanen :rofl:

1 like

Deze Peter Blake had ik 24 uur na aankoop voor een Full Service weggebracht, en vanmiddag opgehaald. Nu is hij echt in nieuwstaat. Erg blij mee :smiley:

40 likes

Ik heb deze zelf ook, maar wordt evengoed altijd blij als ik een foto zie :grinning_face_with_smiling_eyes:
Misschien wel mijn mooiste horloge. Comfortabel, stijlvol, en voor een Rolex heerlijk onder de radar.

2 likes

Werkelijk prachtig!
Snel gegaan toch, ik dacht dat je hem net had?

1 like

13 likes

17 likes

Precies 4 weken, maar haastige spoed….
(Zie mijn horlogemaker ervaring van vandaag)

1 like

18 likes

26 likes

26 likes

Is de Pilot’s watch :+1:

Groeten
Rutger

28 likes

Vanmiddag het bos in gedoken met een duiker.

12 likes

17 likes

Praktisch en goedkoop.

5 likes