Wat dragen wij vandaag LXVI

…en dit mijn zoontje van 8😜

11 likes

Ai 29 binnen is echt te warm.
Bedankt ben er erg blij mee :partying_face:

1 like

37 likes

10 likes

28 likes

22 likes

20 likes

31 likes

18 likes

14 likes

Ja, thuiswerkdagje maar m’n werkplek is boven :grimacing:
Beneden is het wel iets koeler.

2 likes

Goed nieuws morgen komt regen.

3 likes

Top, ben benieuwd welke dat gaat worden? Kan je die die je nu om hebt voor weinig mij gunnen :wink:. (zeg het er maar even bij, geintje), houden natuurlijk. Maar welke wordt het? :smile:

Als jij hem mooi vindt en hem vaak draagt zou ik het geen meuk noemen want je vindt het nog steeds een tof ding, wat anderen zeggen is dan boeien :+1: :ok_hand:. Alleen ff de datum goed zetten :wink:

Ha ha, zet altijd eerst mijn horloge van vandaag op dit topic en daarna ga ik lezen, zie ik ineens die van jou met je NA :wink: Gefeliciteerd met je Beagle Gup, wordt wel 4 keer uitlaten en zindelijk maken maar je zal er een hoop plezier van hebben en je Beagle van jou :+1: :ok_hand:. Die van mij is net zo’n ouwe knar als dat ik ben :smile:

Ik hoopte op “Ferry” maar Dex klinkt beter :grin:

Je bent mij voor, zonde om niet te dragen!!

Gefeliciteerd met je Omega, veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Nog even doorbijten mensen, paar uurtjes klef met die hitte en daarna lekker mooi weer. Baal wel dat ik altijd zo snel door de likes heen ben, dus iedereen een :+1: en een fijne avond :sunglasses:

3 likes

Da’s inderdaad goed nieuws :+1: :grin:

1 like

19 likes

Thnx, dat gaat zeker lukken :innocent:

1 like

36 likes

39,5

1 like

Klopt helemaal. Krijg van anderen vaak complimenten er over. Geen kenners uiteraard.

Ja de datum… Viel me inderdaad al op dat ik de enige was in de wat dragen wij vandaag thread die niet de moeite nam om de datum aan te passen. :see_no_evil:

Ik ga nog even nadenken of ik onder de groepsdruk ga bezwijken. :slight_smile:

2 likes

Ik vind hem wel lekker ogen. Niks mis met een gouden klok.

1 like