Belgisch merk toch? Leuk!
Die laatste foto met matte plaat is wel gaaf!
Dat ding staat best goed op jubilee.
Matcht dat een beetje samen, met die zilveren kast?
Yes! Ook oorspronkelijk ontworpen voor een Belgisch squadron van gevechtsvliegtuigen.
Mooi he, nu net thuis heerlijk op het strand gegeten en heerlijk de zee in geweest
Ja hopelijk maakt tudor zelf ook nog een zilveren band! Je ziet het wel als je goed kijkt natuurlijk…mij stoort het niet.
Nee.
Het horologisch equivalent van 2 unlimited, dan kom ik eerder op zoiets uit.
Meer dan een beetje smakeloos en lawaaierig.
Die Breitling, daarentegen, is gewoon een lekkere tool-chronograaf zoals we die van Breitling kennen. Geen reden om het merk zo te beledigen, verder. Willy draait zich in z’n graf om.
Ik had van het merk nog nooit gehoord, maar net e.e.a. opgezocht. Knap wat men daar creëert !
Super! Heel leuk, heb ze hier nog niet vaak zien langskomen!
Cool ding! En dit alles onder de zinspreuk:
“WEET JE ONDER WIE DE TREINEN WÈL OP TIJD REDEN?”
(Overigens blijkt deze kreet niet te kloppen maar dat maakt hem niet minder leuk!)
Op die manier je stuur half vast houden wanneer er iemand naast je rijdt op wat een snelweg lijkt te zijn, terwijl je met je andere hand een foto van je horloge zit te maken kan natuurlijk niet. Ik vind dat horloge mooi hoor, maar kan het even niet liken.
Shinzo Abe? Letterlijk het eerste wat er in me op kwam. Ik snap hem waarschijnlijk niet.
De klassieker is dat op Mussolini wordt gedoeld!
Maar wat je zegt klopt, de Japanse Staatsspoorwegen hebben de hoogste punctualiteit ter wereld, machinisten met witte handschoentjes etc, zwaar verliesgevende club overigens.
Als je naar het totaal aantal ritten en het percentage op tijd kijkt is Japan nummer 1, nummer 2 schijnt de NS te zijn, en die maakten pre Corona wèl winst.