Vuurwerk vanuit de sloep
Auto heeft autopilot😉
wat een beauty
Sorry voor de off topic, maar interessante discussie.
Als motorrijder heb ik geleerd om op te blijven letten. Niet omwille van mijn voertuig of mijn controle over het voertuig, maar omwille van wind, bladeren, onvoorziene omstandigheden, technisch falen, en bovenal iedereen om je heen die shit kan uithalen die je niet verwacht.
Uit nieuwsgierigheid, wat doet jouw zelfrijdende auto wanneer je plotseling uit moet wijken? Er een tak op de weg valt? Of wanneer degene naast je een rare beweging maakt? Of naast je een klapband krijgt terwijl je op Insta zit te posten? Ook al zou de auto rijden, ik zou een oogje in het zeil willen houden. Ik denk dat de meeste lijnvlucht-piloten dat sentiment kennen.
Voor het moment ben je als bestuurder nog aansprakelijk als er iets gebeurt.
Zeker in een Tesla, waarvan Autopilot een Level 2 ALKS157 systeem is. Bij mijn weten moest jouw Tesla ontdaan worden van alle software opties die onaangekondigde rijbaan-wissels behelsden, maar corrigeer me graag als ik het fout zie.
Ik kan je wel vertellen dat het hebben van adaptieve cruise-control met collision avoidance systemen en lane assist het CJIB niet overtuigen om je die boete van 350 ballen voor het vasthouden van je telefoon maar kwijt te schelden.
Als Touringcarchauffeur sluit ik me graag aan bij Fate!
Let op de weg, je waant jezelf te veilig met een autopilot.
Wij hebben in onze touringcars ook te maken met zowel lijn detectie, adaptive cruisecontrol en een AEBS systeem. Dat wil niet zeggen dat er niet een hoop narigheid kan gebeuren, trust me.
Ontopic:
Een samurai sto met een verhaal.
Als we het dan toch over voertuigen hebben. Hier is een keer tijdens een trip naar de Franse Alpen een joekel van een sneeuwketting op gevallen vandaar de krasjes op de bezel. Tijdens dat ik deze probeerden vast te haken slipte de ketting van de band en viel pardoes op mijn arm. Later toen ik weer thuis was zag ik pas dat de bezel wat karakter had gekregen.
eergisteren heb ik deze twee parels van horloges gekocht… volgensmij is diet het het juiste topic om dit te delen, maar ik wilde het graag ergens mededelen.
de IWC is een perpetual calender portugieser. dit is een speciale editie waarvan maar 50 stuks gemaakt zijn. rode sub aanwijzers en een blauwe moonphase dial zetten deze weg.
van de Cartier weet ik niet zoveel (alleen dat ik hem ontzettend mooi vind) zou iemand mij meer kunnen vertellen over de Cartier?
Damn
Je koopt een cartier ( de versie die jij laat zien lijkt me niet de goedkoopste) en je weet er niets van?
Je weet toch wat je koopt op voorhand of ben ik mis?
ik weet wel wat ik koop ja, maar specifieke details heb ik niet (hoeveel er gemaakt zijn etc.)
Dat geven ze bij zo’n stuk toch aan? of het staat er iig ergens op aan de achterkant (mag ik hopen)
ohja, 750.
Goedemorgen allemaal vandaag deze Britix met bandje van @DanielFJ.
Op mijn kleine pols is eigenlijk weinig van het bandje te zien op de foto maar is een vette combinatie. Daniel bedankt