En voor dit design van dit specifieke Certina horloge heeft Certina (misschien) gespiekt bij Rolex, ze hebben het niet als Chinezen klakkeloos overgenomen.
Dit is dan naar jou polsje geralateerd
Kast is Rolex geïnspireerd, zeker. Waarom? Omdat het kan. En mag.
Geen idee waarom mensen voor kopieën kiezen, er is zoveel leukers te verzinnen. En die Certina van @Jeroen36nl is zeker geen kopie, daarvoor heeft ie teveel een eigen smoel.
Waarom willen mensen zo graag alles aan Rolex relateren is me een raadsel. Leentjebuur spelen is gemeengoed in de horlogewereld…
Haha, nee dit is een nieuwe US band. Werkt prima
Hij lijkt me heel groot, maar ik vind hem écht subzerocooool.
Tnx, diameter is 41mm maar lijkt groter door de witte wijzerplaat icm de smalle bezel. Dikte is denk ik waar je het meest van schrikt: 15,8mm, maar dat heb ik er wel voor over met maar 100 stuks wereldwijd en was de eerste met 1/100ste seconde op een horloge.
Ik kwam dit model tegen in een Deens horlogeboek.
Meteen gaan googelen, en tsjahhh schitterend en zeer zeker byzonder.
Er is ook een uitvoering meen ik me te herinneren die tot 1/2000 meet (mechanisch!!! )
Staat dan ook groots op de wijzerplaat.
Kortom zowel in uitvoering als in aantallen als in modelvariianten een zeer exclusief horloge.
Je kunt hem zonder enige twijfel ook posten in het draadje van @Tabbah en in het draadje ‘de enige op het forum’
Enjoy!!!
Er is er een met 2000 op de wijzerplaat en een met 10000 maar mooier werden ze er niet op, ze deden er misschien wel een paar schepjes teveel bovenop.
Hij staat al in die laatste, de eerste ben ik aan voorbijgegaan omdat het een Tagheuer is waar gewoon een Only topic van is.
Tja weinig biersmaak veel citroen
Ik vermoed dat hij daar ook onder is gegaan. Maar daar was ik niet bij.
Jouw (mijns inziens) discutabele mening over polders en rechte wegen lijkt mij hier ook niet van toepassing.
Als iemand daar wat van zegt is hij moraalridder. Het valt mij op dat je tegenwoordig weinig meer mag zeggen als dat in de vorm van aanspreken op is.
Naar mijn idee had @Fate_Amenable_To_Change een uitstekend punt. In het algemeen betreffende verkeer en foto’s/telefoon en zeker in deze bijzonder riskante situatie.
Als de idioot met het aannemen van de juiste pose voor zijn wristshot een beetje van koers verandert…kijk in zijn spiegel.
Wat een stupide timing voor zo’n actie!