Wat dragen wij vandaag LXVIII

Net terug van een dagje Den Haag samen met de groene Steinhart… .

8 likes

De phoibos maar weer eens om de pols.

7 likes

Is echt wel een mooie Presage Pri, niet te drukke dial en een hele mooie wijzerplaat wit/zilver kleurig, staat je goed man :+1:

Ik dacht dat hij in een Red Bull van Honda reed :wink:, zou wel leuk zijn als die grote jongens tussendoor eens een race in old timers zouden rijden, iets makkelijker om de rondetijden bij te houden :smiley:. Zou toch wel kicken zijn als het rekensommetje uit zou komen en dat Max nu al zeker zou zijn van het WK.

Echt wel een mooie Tudor, alles klopt gewoon. Zou er zelf dan nooit een rubberen band op zetten. Dit is echt een plaatje van een horloge :+1:

Mooi altijd he die lumen, ben eigenlijk wel benieuwd welk horloge de lumen het langst volhoudt. Wellicht iets voor een topic?

Gezond bezig en altijd bij de tijd :wink:

Dat wordt een hoop steradent als het al over de vloer komt, waar steradent al niet goed voor is :wink:

Gefeliciteerd met je Pelagos, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Ja joh, je bent gewoon een werkpaard. Maar dan ben je doordeweeks weer even vrij.
Mooi dat gebolde glas op die Junghans, nou het het hele horloge is natuurlijk mooi :+1:

Gefeliciteerd met je Seag Helbron en je weet het he, die oudjes doen het nog prima :+1: :ok_hand:

Gefeliciteerd met je NA en zo hoort het ook, lekker genieten van je horloge :+1: :ok_hand:

Daar zou ik dan een G-shock voor nemen, toch zonde van dit mooie horloge, mooi horloge toch, dus zuinig op zijn :wink:

Tuurlijk, niets mis mee toch en goede combi met die race band :ok_hand:

Komt door je horloge, het gras wil je gewoon bijbenen :smile:

Alles heeft zijn tijd, zou hem niet verkopen. Mooie Breitling toch? :+1:

Zit het blijkbaar toch in het DNA :wink:

Mijn stad achter de grote duinen, o o Den Haag wat ben je toch een mooie stad. Nog steeds heimwee. En die Steinhart mag er zijn :+1:

Verder wens ik iedereen een fijn weekend en voor iedereen een :+1:

14 likes

22 likes

Goedemiddag :blush:

1 like

Leuk! Nog niet eerder gezien in het Phoibos only topic!?

Middagwissel naar de Citizen 150 uit 1981

8 likes

21 likes

19 likes

12 likes

23 likes

Fillipucci??

1 like

Bedankt voor de mooie woorden @fredpanarai1

1 like

Beetje zomer met paella en de Radiomir.

13 likes

1999 irony op RVS

Voor de liefhebbers :wink:

11 likes

as Beautiful as nature

23 likes

Al heel de week deze

21 likes

Dat begrijp ik heel goed, ik zou hem het hele jaar dragen

1 like

Zet die datum is goed van dat pronkstuk :grimacing::sweat_smile:

3 likes

Zo druk bezig geweest vandaag, totaal niet aan gedacht. Heb letterlijk nog geen minuut stil gezeten.
Eindelijk rust en een foto gemaakt en dan is het nog niet goed :laughing:

2 likes