Wat dragen wij vandaag LXVIII

Tissot PRX 40mm lekker fout goud.

20 likes

Licht en donker (paar uur geleden alweer)

20 likes

Fijne avond allemaal

25 likes

Best een mooie dag vandaag

20 likes

Zojuist binnen gekregen en ben er blij mee. Was even afwachten hoe ik hem in het echt zou vinden aangezien ik hem alleen op foto’s had gezien, maar vooralsnog voldoet hij aan de verwachtingen. Was eerder vooral gefocust op vintage, de laatste tijd wat meer op modern dus dit is een mooie combinatie. Dit model een tijdje geleden op mijn wensenlijstje gezet van modellen die ik vast en zeker een keer een tijd wilde kunnen dragen en kon deze vrijwel krasloze variant op mp niet laten liggen. Fijne avond allemaal!

16 likes

Erg mooie Tissot, gefeliciteerd!

1 like

Mooie Visodate , gefeliciteerd

1 like

18 likes

Vandaag geen wissel, de 925 mag omblijven

25 likes

Mooi horloge. Gefeliciteerd!

26 likes

15 likes

Ben meer van de ronde kasten, maar deze is toch wel een mooi/leuk horloge. Bandje past er ook heel goed bij :+1:

Mooi he, zijn net pareltjes die ingelegd zijn :+1:, alleen die band he, nou ja dat is een kwestie van smaak :wink:

Ach Chris, het is PLP doen we niet moeilijk over toch. Zal best wel een aardige kerel zijn, die af en toe wat zevert, maar ja dat doen we allemaal wel eens toch :wink:

Pff Chris, ben nog niet zover he, maar die sec.wijzer he zit er een fractie naast op de foto dan he en een heeel klein deukje op de dial :wink:. Maar hoor graag wat je ontdekt hebt? ha, zag dat OSimon dat ook zag, maar je zal wel wat anders bedoelen :smiley:
Zie je wel, na het verder scrollen had jij wat anders gezien en die had ik dus niet gezien :wink:

Lol, zit ik dan met mijn kleine scherm. Scherp Simon :+1:

Mooi die Blancpain, lekker rustige dial. O ja een NA :+1: :ok_hand:

GEINIG, GEINIG daffie schaam je. Gewoon een mooie duiker die Squale :wink:

Beterschap, brengt je Breitling je toch nog enige troost.

Na :+1: :ok_hand:, sorry PLP :wink:

@automaatje, voor het eerst dat ik deze kleur dial op een Rolex zie :+1:

Beterschap vriend snel weer beter worden, ja die moonswatch voel je niet om je pols.

Kijk daar is nou precies een GMT voor gemaakt en dan ook nog een eens een mooie coke Rolex :+1: :ok_hand:

Goed zo, voedt ze maar op met mooie horloges, zeg maar tegen haar dat wij hem heel mooi vinden :+1:

Elk nadeel hebt zijn voordeel, wie zei dat ook al weer :wink:, lekker stoere Breitling :+1:

:+1: :ok_hand:

Ha een PAM, vandaag net gewisseld :smiley: die voel je wel om je pols :+1:

@SybrenAnne, zo dan dat is echt een hele mooie :+1:

Leuk toch het spelen met het licht op je dial :smiley:, met het zonnetje erop is die op z’n mooist :+1:

Wens iedereen nog een fijne avond :+1:

13 likes

23 likes

Als je de hele dag flink in touw bent geweest is iets wat bijna gewichtloos is wel fijn.
Dus, de kringloopkoningin.

12 likes

15 likes

Ik zie behoorlijk wat krassen op het uurwerk zelf. Zou de rotor een beetje aanlopen af en toe?

Avondwissel

11 likes

Mooi bandje Olaf :star_struck:

2 likes

Heel gaaf!

1 like