Wat dragen wij vandaag LXVIII

8 likes

Daar sluit ik mij bij aan!

2 likes

Wauw​:+1::+1::+1:

1 like

Mooie wijzerplaat

1 like

dank je wel :pray:t2::watch::ok_hand:t2:

Vandaag Seiko SPB nog wat, 077 ? Is dat hem?

Zaratsu en diashield. I like!

17 likes

Fijne avond :+1:

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken.

20 likes

12 likes

Echt mooi

1 like

De 5 Sports weer een keer :grinning:

16 likes

22 likes

Een fractie waarnaast? Het is geen quartz of ankergang, het is Spring Drive. Spring Drive glijdt volledig traploos en zonder enige schok voort. Zoals de tijd. Het is geen grove benadering van tijd zoals die wat primitieve uurwerken die in 16, 10, 8 of nog minder schokjes per seconde voort hinkelen als aangeschoten wild.

Die minuut-track staat daar wel, maar die glijdende wijzer trekt zich niks van seconden aan. Die zweeft gewoon majestueus voort.

6 likes

Ja joh, zei ook dat het door de foto komt. Zou hetzelfde kunnen zeggen over mijn Rolex, foto maken, jeetje hij zit er net naast. Je weet toch Chris dat ik ook een springdrive heb, maar ja zag inderdaad iets op de dial maar omdat jij een imperfectie zag ging ik dus zoeken naar iets anders. Kon alleen dat minuscule pitje vinden, dus dacht hij ziet meer dan ik. Dus ik maar kijken naar de wijzers, uur markeringen en de datum. Kon echt verder niets anders vinden. En dan blijkt het in de S van Seiko te zitten, niet gezien dus. Nu ik het weet is het nog lastig te zien :innocent:, maar ja niet zo’n groot scherm, foto niet uitvergroot :wink:. Die 2 van mij liggen nu even tot na de vakantie in de kluis, ga ik toch even met de loep kijken, wie weet wat ik tegenkom :wink:.

Och och och wat blijft dit horloge toch vet!

10 likes

Proficiat een zeer fraaie aanwinst :ok_hand:Dit worden hele mooie "wittebroodsweken ", :wink:
Veel draagplezier :+1:

11 likes

:facepunch: thanks

21 likes

G shok overleden :rage::rage: ff kijken hoe lang deze het red :rofl::rofl:

11 likes

Gecondoleerd !! Koop gauw een nieuwe :grinning_face_with_smiling_eyes:

Snelle en fijne dag allemaal :raised_hands:t2::beers:

16 likes

25 likes