Wat dragen wij vandaag LXXI

Maakt behoorlijk wat polstijd deze @Brunmontagne

18 likes

Leuk om te lezen!! Gave foto’s ook! :ok_hand::grin:

1 like

Goedemiddag beste HF’ers:

15 likes

Nog een dagje mijn oude makker!

Two tone is toch wel lekker hoor.

20 likes

30 likes

13 likes

29 likes

Gebak! :birthday:
Man, ik heb bijna 365 dagen per jaar een Squale om! :muscle: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Feest! :partying_face:
Was al even geleden, maar elke keer ik 'm om heb toch heel blij mee!

1 like

Avondwissel.

4 likes

14 likes

6 likes

De Hamilton weer eens!!

18 likes

Gefeliciteerd met je Citizen, mooie kleur dial :ok_hand: :+1:

Nog even doorbijten, zondag mag je weer buitenspelen, beterschap :wink:, zo’n tropic kan ik wel waarderen zit wat lekkerder om de pols dan een natoband, is natuurlijk altijd een persoonlijk iets :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd man met je Doxa, lekker kleurtje ook, zit je gegoten om de pols. Veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Ga gewoon van het laatste uit, vroeg kerstcadeau. Veel draagplezier met je Citizen :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd met je AP, lekker duidelijk de uurmarkeringen kan ik zelfs lezen met mijn kippige ogen. Veel draagplezier met je NA :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd met je Speedmaster, veel draagplezier :ok_hand: :+1:

@Fate_Amenable_To_Change dacht eerst dat er Hema op stond :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar he, lekker scherp horloge Chris :+1:

Wel met de taxi naar huis natuurlijk, een keertje vallen kan je G-shock wel hebben :wink: 1 van de weinige G-shock’s die ik mooi vind, heb er ook 1 iets ander model maar wel lekker met die stalen bezel :smiley:

1 wijntje dan he want jij blijft wisselen :wink:

Iedereen nog een fijne avond :+1:

6 likes

WoW, die is mooi👌

1 like

12 likes

Was het maar zo’n feest. M’n eerste horloge ooit was een HEMA faux duikertje toen ik een jochie was. Helaas kwijt, uiteraard. Maar hij had het goed gedaan als aandenken aan pa.

2 likes

Sorry Chris, wist niet dat dit erachter zat. Is het niet mogelijk om een soortgelijk horloge te vinden, geeft dan toch een soort van herinnering. Zo was dus ook mijn vader zijn horloge na overlijden verdwenen, maar wist nog wel hoe die er ongeveer uitzag. Dat vertelde ik aan Lexaf en die verraste mij met een Stipto met zo’n rekbandje van vroeger die in mijn herinnering heel erg lijkt op die van mijn vader. Heeft dus gewoon een prominente plek in 1 van mijn boxen en gaat nooit meer weg.

2 likes

Heb ook zoiets. Mijn eerste horloge was een Texas Instruments LCD kinderhorloge met AM/PM setting met zon/maan aanduiding op de display.
Ubercool vond ik dit, zeker rond het jaar '82. :older_adult:

Ik kreeg deze van mijn grootvader toen ik 8 jaar was en voor een tijdje in het ziekenhuis lag.
Jammer genoeg moet ik deze topkerel al dik 20 jaar missen. Met vaders heb ik weinig maar mijn grootvader was er eentje uit de duizend.

Al het ganse WWW afgezocht maar ik vind er zelfs geen afbeelding van terug, laat staan een exemplaar…

1 like

De activiteiten en het weer deden mij besluiten om geen luxe horloge te dragen. De Casio mocht nog een dagje mee.

25 likes