Zo geleverd! Is een horloge dat door Amsterdam Watch Company samengesteld werd uit NOS onderdelen van Squale, naar originele ontwerpen van hen.
De lume werd toen wellicht nog met de hand aangebracht? Ziet er alleszins erg artisanaal uit
Leuk om te lezen!! Gave foto’s ook!
Gebak!
Man, ik heb bijna 365 dagen per jaar een Squale om!
Feest!
Was al even geleden, maar elke keer ik 'm om heb toch heel blij mee!
Gefeliciteerd met je Citizen, mooie kleur dial
Nog even doorbijten, zondag mag je weer buitenspelen, beterschap , zo’n tropic kan ik wel waarderen zit wat lekkerder om de pols dan een natoband, is natuurlijk altijd een persoonlijk iets
Gefeliciteerd man met je Doxa, lekker kleurtje ook, zit je gegoten om de pols. Veel draagplezier
Ga gewoon van het laatste uit, vroeg kerstcadeau. Veel draagplezier met je Citizen
Gefeliciteerd met je AP, lekker duidelijk de uurmarkeringen kan ik zelfs lezen met mijn kippige ogen. Veel draagplezier met je NA
Gefeliciteerd met je Speedmaster, veel draagplezier
@Fate_Amenable_To_Change dacht eerst dat er Hema op stond Maar he, lekker scherp horloge Chris
Wel met de taxi naar huis natuurlijk, een keertje vallen kan je G-shock wel hebben 1 van de weinige G-shock’s die ik mooi vind, heb er ook 1 iets ander model maar wel lekker met die stalen bezel
1 wijntje dan he want jij blijft wisselen
Iedereen nog een fijne avond
WoW, die is mooi👌