Was het maar zo’n feest. M’n eerste horloge ooit was een HEMA faux duikertje toen ik een jochie was. Helaas kwijt, uiteraard. Maar hij had het goed gedaan als aandenken aan pa.
Sorry Chris, wist niet dat dit erachter zat. Is het niet mogelijk om een soortgelijk horloge te vinden, geeft dan toch een soort van herinnering. Zo was dus ook mijn vader zijn horloge na overlijden verdwenen, maar wist nog wel hoe die er ongeveer uitzag. Dat vertelde ik aan Lexaf en die verraste mij met een Stipto met zo’n rekbandje van vroeger die in mijn herinnering heel erg lijkt op die van mijn vader. Heeft dus gewoon een prominente plek in 1 van mijn boxen en gaat nooit meer weg.
Heb ook zoiets. Mijn eerste horloge was een Texas Instruments LCD kinderhorloge met AM/PM setting met zon/maan aanduiding op de display.
Ubercool vond ik dit, zeker rond het jaar '82.
Ik kreeg deze van mijn grootvader toen ik 8 jaar was en voor een tijdje in het ziekenhuis lag.
Jammer genoeg moet ik deze topkerel al dik 20 jaar missen. Met vaders heb ik weinig maar mijn grootvader was er eentje uit de duizend.
Al het ganse WWW afgezocht maar ik vind er zelfs geen afbeelding van terug, laat staan een exemplaar…
De activiteiten en het weer deden mij besluiten om geen luxe horloge te dragen. De Casio mocht nog een dagje mee.
Knapperd die Cooper fieldwatch
Hij is lekker hè! Ik heb er net nog eentje besteld omdat deze gaat sneuvelen.
Ach, ik moest daar gewoon aan denken toen je over de HEMA begon. Maar dat kon jij ook niet weten. Een soortgelijk horloge zoeken… Nee dank je. Het ging om het object wat ik ooit van pa op een verloren zaterdag middag in m’n handjes gedrukt kreeg, zeg maar. Een “vervanger” bestaat gewoonweg niet voor zoiets. Gelukkig heb ik de schaakset van de goede man, en z’n damstenen.
Zuidam is een mooi product.
Ik had laatst bij @Fate_Amenable_To_Change een korenwijn die net iets te lekker was, maar ik weet niet meer welke dat was.
Nice! Wanneer is ze uitgerekend?
Dat valt bij mij niet onder de noemer goed nieuws.
Niet teveel hè!
Morgen doen we best out of ten, bring your A-game.