Wat dragen wij vandaag LXXI

Al twee keer een verkoop deal met deze breitling, loopt het 2x mis omdat ze versturen geen optie vinden en ze niet de moeite / tijd willen nemen het op te komen halen en zelfs verwachten dat je het persoonlijk komt bezorgen :joy:
Dus mooi nog een keertje om de pols :+1:

36 likes

En een notitieblokje :slight_smile:

Blauw is misschien makkelijker combineren, maar ook een tikje saaier dan groen.

2 likes

Die kleur van de wijzerplaat is echt heel erg gaaf :fire:

1 like

:joy: Er werkt hier sinds begin vorige week een nieuwe tekenaar. Ik sprak hem deze morgen aan met Kristof, blijkt dat hij Frederic heet :sweat_smile:

1 like

Citizen Series 8 1st Anniversary Edition vandaag…

22 likes

Middag wissel…

Van deze

Naar deze

26 likes

Vragen aan Frédéric?

1 like

Geen idee of het een horlogepersoon is :man_shrugging:t2:

1 like

Mooie plaat.:star_struck:

1 like

Goedemiddag beste HF’ers:

20 likes

Van welk jaar is deze mooie golden boy?

1 like

Als hij niks heeft gezegd over je Anordain en zelf ook geen mooi horloge om heeft, dan durf ik wel te gokken dat Frederic geen horlogepersoon is :slight_smile:

1 like

10 likes

Is het nog wel een Cervo Volante als je de door Cervo Volante geleverde ree-lederen band er af haalt?

Mafkezen. Dat kan toch gewoon mooi verzekerd? Hoe dan ook, geen straf, die Breitling. Ik vind zowaar de glimmende insert passen.

1 like

Speedy Tuesday met mijn Omega Speedmaster Mark 40 Triple Date Calender
Heerlijk die kleuren!

28 likes

Zojuist nieuw bandje binnengekregen.
Staat niet verkeerd :sunglasses:

31 likes

16600 vandaag.

Gr. Roel

21 likes

20221129_153616

25 likes

Nieuw? Hebbie die TAG nog? Zit je echt bij de maffia?
Wie gaat het WK winnen? Deze is wel mooi. Oke doei

1 like

Gisteren een luie dag, dus bankzitter geweest en geen foto geplaatst, dus zonet maar even de foto gemaakt en gelijk gewisseld met de Pam. Verdien dus wel 5 strafpunten als luiaard :grin:. Maar goed gisteren droeg ik dus mijn Citizen eco-diver die eindelijk verlost is van die rubberen band die niet lekker droeg. Vandaag maar weer eens mijn Pammetje om de pols :smiley:

18 likes