Nieuw? Hebbie die TAG nog? Zit je echt bij de maffia?
Wie gaat het WK winnen? Deze is wel mooi. Oke doei
Gisteren een luie dag, dus bankzitter geweest en geen foto geplaatst, dus zonet maar even de foto gemaakt en gelijk gewisseld met de Pam. Verdien dus wel 5 strafpunten als luiaard . Maar goed gisteren droeg ik dus mijn Citizen eco-diver die eindelijk verlost is van die rubberen band die niet lekker droeg. Vandaag maar weer eens mijn Pammetje om de pols
Misschien moet je toch ook eens in een camera investeren… je hebt een leuke collectie!
Ha dat vroeg ik me ook af Maar aangezien de dial en kastmaat afwijkt van de overige pointer date’s kan het nog net wel, vind ik.
Hij mooi, bijzonder mooie.
Gezellig kerstboompje
Haha, toevallig verleden jaar nog een dure Pentax verkocht. Maak gewoon mijn foto’s heel simpel met simpel
Mooi!!! Ziet er goed uit.
Nee. Ja. Nee. Spanje. Okdoei!
Ik vind het altijd lastig om op dit soort berichten te reageren, heftig dat je broer zo jong het leven heeft moeten verlaten. Leuk dat je vader dat destijds gemaakt heeft om uit te delen, zwarte pieten mogen niet meer, nu alleen nog pieten in alle kleuren maar niet in het zwart. Die Seiko mag er ook zijn, volgens mij een aardig maatje zo te zien .