Dat blauw om de indices bij de Oceanus speelt zo gaaf op. Je wordt betoverd bij elke blik.
Dank voor je positieve reactie, maar het is de SBGW231 (handopwinder).
Het is een Wostok 350, een van de eersten uit de jaren 70 met cal. 2209. De meeste vintage divers die je ziet (sniper dial etc.) zijn van de jaren tachtig met cal. 2409. De 350’s zijn ook veel duurder als je er nu nog een wilt bemachtigen. Sowieso zijn de vintage Wostok duikers tophorloges. Makkelijk te servicen, 200 meter waterdicht is ook echt minstens 200 meter, tough as a nail, interessante historie.
Door de vertraging op de website gingen er bij mij dingen door elkaar lopen. Mijn antwoord op jouw post had moeten luiden: Deze topper mag je gerust elke dag laten zien.
Mooi, dank je!
Ik had al zo’n vermoeden, omdat GS deze type-aanduidingen niet gebruikt. Het leek me meer iets voor een Richard Mille
Lekker man! Jij bedankt!!
Lekker vloertjes verkopen vandaag. En vanavond een leuke metal-avond. Iedereen een fijne en mooie zaterdag.
Zo dat is een mooie zeg ! Proficiat
Nice!!!
Prachtig gefeliciteerd met die schitterende aanwinst!
Ziet er perfect uit
42, 47 en 51 zelfs. Mijn pols is 20cm en ik heb de 47mm versie. Draagt prima. En voor ouder wordende ogen zonder bril redelijk goed leesbaar.