Dank je, en dat vrees ik ook
Beiden prachtig. Zo heb ik een stekje van een plant welke bij mijn inmiddels overleden oma vandaan komt, iemand die veel voor mij heeft betekent. Prachtige wijze om de herinneringen aan iemand in leven te houden.
Haar Maurice Lacroix horloge hebben we verkocht omdat mijn vrouw hem toch niet zou dragen. Daar hebben we mede een prachtige ketting en ring van van Daniël Vior voor gefinancierd, iets wat mijn oma zeker weten prachtig had gevonden.
Ah, het wordt een Farer-horlogedoos!
Mooie NA, gefeliciteerd Ferry
Kun je het zelf nog bijhouden? Bureau leeg? Of staan er nog doosjes met een strik erom?
Voor mij is het de Super Antarctic vandaag, van Nivada Grenchen. Heerlijk avonturiers horloge… en 100 meter waterdicht.
Fijne avond gewenst.
haha, is wel een dingetje om alles bij te houden. Bureau staat barstensvol met boxen en ja zal er nog iets leuks op het bureau staan, zou zeggen, even afwachten maar
P.s
Wordt geen aparte Farer box, wel bezig met een ander merk wat een eigen box krijgt
Een hele mooie setting van een mooi horloge !
Super gave foto !
Mooie foto
Ben benieuwd naar een overzichtsfoto, jij ook Anthony? Benieuwd of @fredpanarai1 alle dozen op een foto kan krijgen