Wat dragen wij vandaag LXXIX

19 likes

Laatste loodjes HF

32 likes

Effe lekker lezen​:grin::grin:

19 likes

24 likes

Dank U, die van u zijn ook mooi :+1:

1 like

20 likes

Heeey wat leuk! Nog een Farer worldtimer.
Groetjes van zijn broertje!

22 likes

SBGA413 (shunbun)

Goedemiddag beste HF’ers:

18 likes

Dat heb je al een keer gezegd. Maar deze heeft daar geen last van en doet het goed.

Met dank aan @Vito72

18 likes

Sinds de aankoop maandag alleen nog maar deze gedragen:

36 likes

Goedemiddag HF vrienden,

Ik slaap iedere nacht al slecht, maar als je dan toch moet dromen ga dan op visite bij de zeemeerminnen in plaats van een dog met een vis in zijn bek redden, maar je bent wel een held. :wink:. btw lekker Tudor :+1:

Gefeliciteerd met je Tudor, wen je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Lekker he die Seamaster, o ja moet u natuurlijk van harte feliciteren met het bandje, wens u heel veel draagplezier met de band :+1: :wink:.

Zeker niet, maar op een Steinhart zou ik weer geen nato doen. Zal wel een smaak kwestie zijn van mij. Nato op Citizen of een Seiko duiker kan best op andere horloges leer/rubber of staal. Zal wel een tic van mij zijn :innocent:

Helemaal met je eens, anderen die anders beweren zijn wappies :wink:

Zeker weten, mooi dat contrast tussen de bezel en de plaat :+1:

Zeker, maar wij toch ook als oude knarren :wink:

Je houdt het lang vol met die mooie Squale om de pols :muscle: :ok_hand:

Kreeg jij ook dat gratis abonnement op Watching?mooi die Cartier :+1:

Mooie foto Frans :+1:, ben je zelf nog droog gebleven?

Heel saai, heb al 24 uur die Rollie om. Straks maar even een NA maken en die dan om de pols doen.

20 likes

Tuna op een canvas. Wel oke onniedah?

18 likes

:point_up: :+1:

1 like

18 likes

Die had ik nog niet eerder gezien, maar Cihan vindt je die plaat niet een beetje druk? :innocent: Tis natuurlijk wel een skeleton maar wel heel druk, eens of oneens?

1 like

De FC gewoon nog een keer om :smiley:

24 likes

Net binnen gekomen Ferry dus logisch dat je 'm niet eerder had gezien haha! Ja het is een skeleton en er gebeurt veel, dat is tegenwoordig wel mijn ding merk ik :laughing:

2 likes

Ha dan moet ik je feliciteren Cihan en wens ik je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Hij daagt je wel uit om er iedere keer naar te kijken of alles nog wel draait :wink:

1 like