Wat dragen wij vandaag LXXIX

25 likes

Dat is idd jammer, zeker bij een Squale als duiker zou je dat verwachten. Maar je hebt wel weer een echte LE van 50 stuks, kan die Atmos van mij dan weer veel lume hebben maar daar lopen er weer veel meer mee op deze aardkloot. Wat zou Johan Cruijff zeggen :wink:.

1 like

29 likes

Als ik ooit een Speedy koop gaat alles eruit. Elke dag alleen de Speedy om :heart_eyes:

1 like

Haha ik moet zeggen dat ik hem ook vaak draag en het eigenlijk nooit verveelt! :smiley:

1 like

Nee ik vind het toch een heel ander horloge maar ik snap de vergelijking.:+1:

1 like

Avondoudje

11 likes

Toch nog maar een avond shot

25 likes

Texas Instruments nostalgia …:relieved:

Enjoy

17 likes

Kijken naar AZ met de FC…

17 likes

Oh nee, dit is de Seiko Cocktail Time Manhattan Blue

14 likes

Succes

18 likes

21 likes

Dank je wel ,het is de Seiko Presage , op de Seiko website staat :

Citaat

Asanoha Patroon

De wijzerplaat is voorzien van het Japanse ‘Asanoha’ patroon, dat al sinds de Heian-periode - ruim duizend jaar geleden - in Japanse ontwerpen wordt gebruikt. De vezels waaruit de steel is opgebouwd werden oorspronkelijk gebruikt om stoffen mee te fabriceren. Het patroon van het blad staat symbool voor een sterke, snelle groei en gezondheid bij met name jonge mensen. Het scherpe geometrische patroon en de rijke textuur van de wijzerplaten zorgt, als het licht er onder verschillende hoeken overheen speelt, voor een continu veranderend beeld.
Einde citaat.

Met deze blauwe variant werd tot voor kort intensief reclame gemaakt ,( is nog steeds te koop) ,Ik meen dat er groene ,bruine en zwarte varianten waren.Je kunt er heel fraaie foto’s mee maken. Kijk maar eens naar deze:

18 likes

Nieuwe aanwinst Casio G-Shock GW-M5610U. Heerlijk horloge! Geen omkijken meer naar batterijen of dat de tijd wel goed staat. :+1:

13 likes

Kan gebeuren :wink:zie :point_up:

Proficiat met je eersteling ! :ok_hand:

1 like

Dikke lume

22 likes

Dank je, lume valt ook niet tegen

13 likes

Full-lume TAG Heuer rules! :sunny: :sunglasses:

2 likes