Wat dragen wij vandaag LXXV

Wat gaaf! Flinke diameter schat ik zo?

1 like

19 likes

35 likes

Klaar met werken, G-shock af en Aquis om .

32 likes

Dit is de large, 41 mm. maar draagt kleiner.

1 like

Tijd voor schoonmaak

:ok_hand:

33 likes

Schitterende foto’s die je van deze elke keer weet te maken :+1:

1 like

22 likes

Das dan 1 strafpunt voor jou, alle horloges die je hebt verdienen heel veel liefde :wink:. Geintje natuurlijk, lekkere Yema om je pols :+1:

Gefelicciteerd met je Omega, niet verkeerd zou ik zeggen :+1: staat je goed man.

Zeker weten Daffie, zo mooi afgewerkt die GS’en, zou het wel in de juiste taal zetten i.p.v schöne :grin: この美しいもの :smiley:

Ik weet niet hoe het komt maar hij komt mij zo bekend over die Pook :smiley:

Lekker he, hoef je nooit naar om te kijken. Heerlijk die Citizens :+1:. Alleen zal die van jou wel heel hard moeten gaan draaien om 00.00 uur :wink:

O o Petra, dat waren geen vergaderingen maar gewoon lange ambtelijke koffie pauzes :stuck_out_tongue:.

Schande Dan, je moet wel voor al je horloges goed zorgen en ze veel liefde geven. Stel je voor dat je een paar jaar in je hok moet liggen :wink:. Maar die Seiko kan best wel veel hebben :smiley:. Sucses met je verhuizing en verbouwing :+1:.

En ja hoor, het is weer zover likes zijn op dus weer een tijdje wachten

5 likes

Heel mooi!

Ik ben verliefd man… Lullo!

12 likes

O ja, zou ik toch bijna vergeten dat ik ook een horloge om heb. Lekker zomers kleurtje die Prometheus. eentje in het zonnetje en eentje met de lume :smiley:

20 likes

Gefeliciteerd Chris met je GS, blijf ze allemaal mooi vinden. Natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Met jou wil ik geen ruzie hebben, zo’n mes doet pijn :wink:. Likes zijn op, dus een dikke :+1:

2 likes

20 likes

25 likes

Een prachtige aanwinst :ok_hand:Veel draagplezier en dan komt de NA ,na de nodige polsmeters als vanzelf :+1:

1 like

19 likes

33 likes

11 likes

26 likes