Wat dragen wij vandaag LXXV

22 likes

Das dan 1 strafpunt voor jou, alle horloges die je hebt verdienen heel veel liefde :wink:. Geintje natuurlijk, lekkere Yema om je pols :+1:

Gefelicciteerd met je Omega, niet verkeerd zou ik zeggen :+1: staat je goed man.

Zeker weten Daffie, zo mooi afgewerkt die GS’en, zou het wel in de juiste taal zetten i.p.v schöne :grin: この美しいもの :smiley:

Ik weet niet hoe het komt maar hij komt mij zo bekend over die Pook :smiley:

Lekker he, hoef je nooit naar om te kijken. Heerlijk die Citizens :+1:. Alleen zal die van jou wel heel hard moeten gaan draaien om 00.00 uur :wink:

O o Petra, dat waren geen vergaderingen maar gewoon lange ambtelijke koffie pauzes :stuck_out_tongue:.

Schande Dan, je moet wel voor al je horloges goed zorgen en ze veel liefde geven. Stel je voor dat je een paar jaar in je hok moet liggen :wink:. Maar die Seiko kan best wel veel hebben :smiley:. Sucses met je verhuizing en verbouwing :+1:.

En ja hoor, het is weer zover likes zijn op dus weer een tijdje wachten

5 likes

Heel mooi!

Ik ben verliefd man… Lullo!

12 likes

O ja, zou ik toch bijna vergeten dat ik ook een horloge om heb. Lekker zomers kleurtje die Prometheus. eentje in het zonnetje en eentje met de lume :smiley:

20 likes

Gefeliciteerd Chris met je GS, blijf ze allemaal mooi vinden. Natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Met jou wil ik geen ruzie hebben, zo’n mes doet pijn :wink:. Likes zijn op, dus een dikke :+1:

2 likes

20 likes

25 likes

Een prachtige aanwinst :ok_hand:Veel draagplezier en dan komt de NA ,na de nodige polsmeters als vanzelf :+1:

1 like

19 likes

33 likes

11 likes

26 likes

28 likes

In mijn ogen wellicht de mooiste GS, geniet ervan.:ok_hand:

1 like

Hoppa; kan GS zo op de website zetten. 10 x beter dan wat zij erin klatsen op die websites van hun.

2 likes

Vandaag terug naar de 70er jaren, een Dugena Monza met Valjoux handwinder.

19 likes

21 likes

Geen Speedy Tuesday maar een Ana-Digi day vandaag met mijn Breitling Aerospace in het zonnetje.
Grab and Go in 40mm en dankzij de titankum kast superlicht en lekker dragend.

24 likes

Vroeger kon je hier zeilen #Beemster

:innocent:

11 likes