Das dan 1 strafpunt voor jou, alle horloges die je hebt verdienen heel veel liefde . Geintje natuurlijk, lekkere Yema om je pols
Gefelicciteerd met je Omega, niet verkeerd zou ik zeggen staat je goed man.
Zeker weten Daffie, zo mooi afgewerkt die GS’en, zou het wel in de juiste taal zetten i.p.v schöne この美しいもの
Ik weet niet hoe het komt maar hij komt mij zo bekend over die Pook
Lekker he, hoef je nooit naar om te kijken. Heerlijk die Citizens . Alleen zal die van jou wel heel hard moeten gaan draaien om 00.00 uur
O o Petra, dat waren geen vergaderingen maar gewoon lange ambtelijke koffie pauzes .
Schande Dan, je moet wel voor al je horloges goed zorgen en ze veel liefde geven. Stel je voor dat je een paar jaar in je hok moet liggen . Maar die Seiko kan best wel veel hebben
. Sucses met je verhuizing en verbouwing
.
En ja hoor, het is weer zover likes zijn op dus weer een tijdje wachten
Heel mooi!
O ja, zou ik toch bijna vergeten dat ik ook een horloge om heb. Lekker zomers kleurtje die Prometheus. eentje in het zonnetje en eentje met de lume
Gefeliciteerd Chris met je GS, blijf ze allemaal mooi vinden. Natuurlijk veel draagplezier
. Met jou wil ik geen ruzie hebben, zo’n mes doet pijn
. Likes zijn op, dus een dikke
Een prachtige aanwinst Veel draagplezier en dan komt de NA ,na de nodige polsmeters als vanzelf
In mijn ogen wellicht de mooiste GS, geniet ervan.
Hoppa; kan GS zo op de website zetten. 10 x beter dan wat zij erin klatsen op die websites van hun.
Geen Speedy Tuesday maar een Ana-Digi day vandaag met mijn Breitling Aerospace in het zonnetje.
Grab and Go in 40mm en dankzij de titankum kast superlicht en lekker dragend.