Wat dragen wij vandaag LXXVI

Staat niet op mijn lijstje. Ik heb eerst nog wat andere wensen. Zie veel leuke, mooie en interessante dingen hier op HF. Word er een beetje hebberig van :joy:

1 like

Ben ik gelukkig niet de enige, zie zoveel moois voorbij dat ook ik mij moet inhouden :grin:

1 like

Dank, eerste horloge wat ik terug heb getrokken uit het blauwe deel van HF: ze blijft!

2 likes

Een Excelsior Park. Bijzonder? Mwoah, het is een her-uitgave uit het rijtje Vulcain, Nivada, Excelsior Park, zeg maar. De vintage zijn bijzonderder, maar ik hou van de zorgeloosheid van modern.

1 like

6 likes

:baguette_bread:

19 likes

Mission on earth :slight_smile:

13 likes

21 likes

Natuurlijk je hele NA gelezen en genoten van de geschiedenis achter dit horloge. Wat een wereldje is het toch die horlogerie. Eigenlijk een oud merk, door quartz de nek om gedraaid, geliquideerd, dan weer in Duitse handen en dan weer in handen van Fransozen, weer in Zwitserland en vervolgens mag je in dollars betalen.
Wel leuk dat ze die hang-tag erbij deden, oke ben het met je eens dat het een bandenslet is maar dan wel met leren bandjes (dit omdat ik toch een aversie heb tegen nato bandjes, persoonlijke smaak natuurlijk :wink:). Het bandje waarop die binnen kwam vind ik toch het mooist. Maar Chris je hebt nummer 50, daar gaat niemand meer overheen :grin:. En zoals ik jou ken, schaam jij je er ook niet voor om ook wat kritiek puntjes aan te halen zoals met de open caseback, de uren nummering en de lume. Precies de reden dat ik kritiek van jou op andere horloges kan waarderen (moet kunnen vind ik, zolang het netjes blijft). Eigenlijk is het nog een vrij jong horloge 2020 met een Sellita 500 maar toch met een vintage look. Wat mij wel opviel is dat je 13mm niet te dik vind, ook al is dat gemeten t/m het glas.
Wat ik leuk vind is dat het glas vlak geslepen is wat je niet vaak ziet, is het glas nu aan beide kanten voorzien van ar coating? oke Chris, mag ik ook een puntje van kritiek geven, vindt echt de cijfers op de dial minder. Dat hadden ze m.i toch iets mooier kunnen doen, buiten de lume om. Maar goed de wijzerplaat vind ik juist weer mooi, zelfs zonder een macro lens is de korrel goed te zien. Subdials zijn mooi geplaatst (oke, sommigen zullen dan weer zeggen dat de 3 en de 9 niet te zien zijn).
Ben het wel met je eens dat de ovale pushers mooi bij dit horloge staan.
Ook vind ik netjes hoe ze de wijzers hebben gemaakt, niet facet geslepen maar gewoon strak recht to recht aan en gelukkig voor jou toch nog een beetje lume :smiley:. Ook mooi die smalle bezel waardoor de dial lekker groot te zien is.

Al met al een mooi horloge Chris en weet ik dat je er blij mee bent, o ja en 10 atm ook 1 van de eisen die je bij de meeste horloges hebt.

Heb ik nu teveel geschreven Chris, weet dat sommigen dat vinden maar wilde toch mijn visie geven op dit horloge. Lekker blijven dragen en genieten van je horloge :+1:

1 like

Deze vandaag, morgen en voorlopig dagelijks

26 likes

Welterusten of een fijne dienst :+1:

Foto van eerder vandaag

29 likes

Goedemorgen allemaal.

10 likes

Hublot Service voor de Wintersport!
Nie kapot te krijguh!

8 likes

Môgguh. Nieuwe week :+1: