Wat dragen wij vandaag LXXVI

Pammetje🥳

15 likes

17 likes

Fijne zondag

25 likes

22 likes

Leuk horloge die AS, zie wel mooi die opgelegde 20-40 en 60 maar (slechte ogen he) zijn de uurmarkeringen nu geprint of ook opgelegd. Heb nog een leuke voor je gezien, moet je maar eens naar kijken. De Tomorrow GT22 jubileumtourbillon kost een paar centen maar dan heb je ook wat :wink: en die tourbillon is natuurlijk heel hard nodig want je draagt deze alleen maar naar beneden :rofl: :rofl:. Maar wel handgemaakt :grin:

Mooie foto van je Oris, ik ben een luie donder dus maak gewoon heel snel foto’s, nooit met een filter. Af en toe een stofje hier en daar :wink:

Oef lekkere Zenith :+1:, weet niet waar je bent nu maar hier is het nog zondag 19 maart :wink:

Lekker horloge die Glycine en dan ook nog eens in te stellen met 3 wereldtijden, altijd handig als je in Nederland bent :wink:. Ik heb de 12 uurs versie zonder GMT, ook mooi toch :smiley:

Is dat nu een Laurette Bill? Denk dat ik er flink naast zit :innocent:. Maar goed. jij kan weer wat konten wassen want hij is wel WR :wink:. Best wel een leuk horloge :+1:

En met de vlam in de pijp natuurlijk, leuk passend horloge waar je naar toe moet :smiley:

Nou jij wel, hier probeer ik de zon tevoorschijn te toveren maar wil niet luisteren. Heb trouwens weer een leuke Seiko gezien om te kopen tijdens de vakantie (vrouw wordt gek van mij :wink:).

Zo dan @munkel, ik maak slechte foto’s maar jij kan er ook wat van :wink:

Hij is echt mooi @Sat, zou er wel meer foto’s van willen zien. Echt een knaller, maar dat wist je allang :+1: :ok_hand:

Schiet lekker op Dan, zou bijna zeggen foto’s maar ja we zitten op het HF :smiley:
Alles nog oke met je rikketik? Bij mij dus niet!

Tuurlijk wel munkel, zijn nu in de aanbieding bij de Lidl :rofl: :rofl:

Voor de verandering de Brun, maar dan wel met de stippen op de bezel :wink:
Krijg er 2 binnen na de vakantie, ben benieuwd naar die Épilogue :smiley:

Gefelicciteerd met je verjaardag, maak er een leuk weekend van Leen :+1:

Haha, ik zou voor de Panerai gaan weet ook niet waarom :wink:

Gek he, dat heb ik nu iedere dag :wink:, persoonlijk zou ik er een ander bandje om doen, kwestie van mijn smaak natuurlijk :innocent:

Die Squale is echt mooi, maar mis toch wel je Ball. Nou ja, volgende maand ook hier om de pols :wink:

Goede keus :wink:

9 likes

Ff wissel naar een andere Edifice :grinning_face_with_smiling_eyes: lekker op de kinderboerderieje :ok_hand:t2:

12 likes

Ik denk idd dat.

Al veel te veel uitgegeven en er komt er nog één aan :sweat_smile:

1 like

25 likes

25 likes

29 likes

Was net Lidl, geen AP gezien. Tenzij AP staat voor Arme Pauper in dit geval, want ik heb mezelf wel gezien in de weerspiegeling van het raam.

1 like

34 likes

Beauty😍

1 like

18 likes

Even een McFlurry eten, heerlijk in het zonnetje.

11 likes

Haha, weet er alles van :wink:. Van de 5 horloges die binnen moesten komen, heb ik er nu 2 binnen. Na mijn vakantie komen de andere 3. Mijn vrouw wordt gek, heb alweer een horloge gezien die ik in de vakantie wil kopen. Nog even wachten en ik kan mijn eigen winkeltje openen :rofl: :rofl:

1 like

Ik denk dat jij wel meerdere filialen kan openen.

Van gruwels tot toppers :sunglasses:

1 like

Eerder vandaag. Toen de lucht minder grijs was.

26 likes

24 likes

Dankjewel André, het is m’n favoriet :clinking_glasses: