Wat dragen wij vandaag LXXVI

Ja is ook heel toevallig hoorde gistermiddag dat ik hier naartoe moet…
Maar rustig aan hoor ik rijd met propaan gas ADR vloeibaar gemaakt gas en wordt geregeld gecontroleerd onderweg.
En dan is hard rijden en haasten uit den bozen…
Ik ga niet vragen om ellende…

2 likes

Hij (zij?) blijft nog even om mijn pols… Heerlijk draagcomfort en echt een genot om mee rond te lopen

28 likes

:heart: Connie

25 likes

31 likes

Beviel gisteren wel…dus mag ie nog een dagje om

14 likes

Ach je kent de uitdrukking wel “en ik zei nog, geen bommetje :smiley:”. Wordt jij nou niet gek op de weg van al die automobilisten, mijn vrouw klaagt altijd over die vrachtwagens :wink:

25 likes

23 likes

17 likes

5 likes

Ja een vrachtauto wekt agressie op bij personenauto’s
Ook terecht ze halen met 1 km verschil in en hebben zo een half uur nodig om te passeren.
Dat moet je niet doen dan blijf je erachter. Mijn auto loopt 90 max en als ik wil inhalen gaat hij daarop en daarna weer terug naar de 83 die ik normaal rijd als ik ingehaald heb.
Dan voorkom je agressie en gezeur. Trouwens in Duitsland krijg je ellende als je een half uur nodig hebt om in te halen.
En loop je de kans je rijbewijs te verliezen en dat moet je nergens doen.
Verkeer is geven en nemen en je gezonde verstand gebruiken dat werkt altijd het beste…
En ja je ziet wel allerlei capriolen van automobilisten om je voor te blijven…

5 likes

Fijne zondag!

Ik vind de Lemania 5100 echt de coolste chronograaf

19 likes

10 likes

SuperOcean vandaag. Op rubber gezet voor de zomer.

20 likes

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! En geniet van je weekendje weg, aan het behang zal het niet liggen :yum::rofl::champagne::champagne:

1 like

Even binnenterras in zuid Limburg

10 likes

Dank je wel, maar even een nieuwe foto gemaakt met de juiste datum. Geen koffie maar een flesje water.

Fijne avond!:watch:

19 likes

Heb hem getracht te verkopen, maar als er bijna een deal is haak ik toch telkens weer af… blijft te mooi :heart_eyes:

20 likes

16 likes

Vandaag weer eens de OG

16 likes