Fantastisch…staat op mijn bucketlist
Dank je wel!
Tsja, stond bij mij al twee jaar in de planning.
Het bleef bij kwijlen op de plaatjes. Dus maar geknald op de knop.
Ik heb nooit een grotere kofferbak gehad dan in de Sedan die ik vorig jaar reed. Daar kon ik Zweedse volleybalteams in ontvoeren, zeg maar. Maar leuke rationalisatie… Half Italië brengt 9 kinderen groot met een FIAT Panda als hoofdvervoermiddel, en wij moeten van de S60 naar de V60 of de stadsjeep, want kind. Heerlijk.
Rijdt lekker neem ik aan? Volvo vaak leuk, al mis ik de oude vierkante 940 en V70 wel eens.
Me too. Jeugdsentiment.
Hee Fred,
Wat leuk, je hebt een paar tl’en erbij!
Goede Tropic is dat.
Haha ja zo gaat dat hier op mijn commando
Nou oké eerlijk gezegd telde die km stand ook wel beetje mee, vorige had 172k. Waar van 45k het afgelopen jaar. Maar kreeg gelukkig ook nog wel een aardig prijs er voor. En deze heeft 77k op de teller. En het rijdt typisch Volvo. Lekker als een tank op de weg
Snap ik, ik mijn vorige s60 van 2003. Heerlijke 2.4 benzine 5 cilinder. Had dat ding gewoon als fun auto moeten houden want kreeg er toen maar een appel en een ei voor
Ooit een 850R hebben zou nog eens mooi zijn
Om te beginnen, iedereen een fijne avond
Ben eigenlijk niet zo van vierkante/rechthoekige horloges, maar deze kan mijn waardering wel wegdragen
Man van zijn woord, hele week Eco-drive
Leuk die Seiko, en het blijkt maar weer die oudjes zijn zo slecht niet
Gefeliciteerd met je NA
gefeliciteerd met je Yema, veel draagplezier
Ik weet niet wat het is, maar op de een of andere manier komt dat blauwe horloge mij bekend voor
Wat een verschil in dikte zeg, mooi op de foto vastgelegd Die Milus is mooi, waarom geen foto van die Ball dat is ook een plaatje toch
Wat een schatje die kleine, kijkt ook heel geconcentreerd naar haar projectje Niets ten nadele van je Seiko natuurlijk
Kan ik niets tegen inbrengen
Gefeliciteerd met je Sinn, veel draagplezier maar dat zal wel lukken
Of met de gipsvlucht terug, rustagh aan he
Nou ja, kan er dus gerust nog eentje bij. Bedoel niet een auto ook mooi natuurlijk
, jij wil hem zeker op de gipsvlucht hebben
Is door meerdere opgevallen, kan nu gelukkig meer likes geven en mijn berichtjes aanpassen. Heel blij mee
Gefeliciteerd Ferry!! Zie het nu pas.
Vast nog vele andere op het forum. Ben er een van!
nu dan toch
Hoe dan? komt te weinig in beeld vind ik. Daar ben ik zelf ook schuldig aan
Te veel keuze hè…
Jij ook