Wat dragen wij vandaag LXXVI

Fantastisch…staat op mijn bucketlist :love_you_gesture:

Dank je wel!
Tsja, stond bij mij al twee jaar in de planning.
Het bleef bij kwijlen op de plaatjes. Dus maar geknald op de knop.

1 like

Oude Slava “TV” vandaag:

12 likes

10 likes

13 likes

Vandaag de Oris gewisseld voor de YM.

19 likes

Ik heb nooit een grotere kofferbak gehad dan in de Sedan die ik vorig jaar reed. Daar kon ik Zweedse volleybalteams in ontvoeren, zeg maar. Maar leuke rationalisatie… Half Italië brengt 9 kinderen groot met een FIAT Panda als hoofdvervoermiddel, en wij moeten van de S60 naar de V60 of de stadsjeep, want kind. :slight_smile: Heerlijk. :+1: Rijdt lekker neem ik aan? Volvo vaak leuk, al mis ik de oude vierkante 940 en V70 wel eens.

3 likes

Me too. Jeugdsentiment.

2 likes

26 likes

Hee Fred,
Wat leuk, je hebt een paar tl’en erbij! :facepunch:t2:

2 likes

Vandaag weer eens de 38mm Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe op een originele Blancpain tropic :sunglasses:

27 likes

Als we dan toch aan het wachten zijn

27 likes

Goede Tropic is dat.

1 like

Haha ja zo gaat dat hier op mijn commando :joy:

1 like

Nou oké eerlijk gezegd telde die km stand ook wel beetje mee, vorige had 172k. Waar van 45k het afgelopen jaar. Maar kreeg gelukkig ook nog wel een aardig prijs er voor. En deze heeft 77k op de teller. En het rijdt typisch Volvo. Lekker als een tank op de weg :ok_hand:t2:

Snap ik, ik mijn vorige s60 van 2003. Heerlijke 2.4 benzine 5 cilinder. Had dat ding gewoon als fun auto moeten houden want kreeg er toen maar een appel en een ei voor

Ooit een 850R hebben zou nog eens mooi zijn :joy::ok_hand:t2:

1 like

Vanavond de ErrediBi

8 likes

Om te beginnen, iedereen een fijne avond :+1:

Ben eigenlijk niet zo van vierkante/rechthoekige horloges, maar deze kan mijn waardering wel wegdragen :+1:

Man van zijn woord, hele week Eco-drive :wink:

Leuk die Seiko, en het blijkt maar weer die oudjes zijn zo slecht niet :+1: :ok_hand:

Gefeliciteerd met je NA :+1: :ok_hand:

gefeliciteerd met je Yema, veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Ik weet niet wat het is, maar op de een of andere manier komt dat blauwe horloge mij bekend voor :wink:

Wat een verschil in dikte zeg, mooi op de foto vastgelegd :+1: Die Milus is mooi, waarom geen foto van die Ball dat is ook een plaatje toch :smiley:

Wat een schatje die kleine, kijkt ook heel geconcentreerd naar haar projectje :smiley: Niets ten nadele van je Seiko natuurlijk :wink:

Kan ik niets tegen inbrengen :+1:

Gefeliciteerd met je Sinn, veel draagplezier maar dat zal wel lukken :+1: :ok_hand:

Of met de gipsvlucht terug, rustagh aan he :wink:

Nou ja, kan er dus gerust nog eentje bij. Bedoel niet een auto :wink: ook mooi natuurlijk :smiley:

:rofl:, jij wil hem zeker op de gipsvlucht hebben :wink:

Is door meerdere opgevallen, kan nu gelukkig meer likes geven en mijn berichtjes aanpassen. Heel blij mee :smiley:

11 likes

11 likes

Gefeliciteerd Ferry!! Zie het nu pas.

Vast nog vele andere op het forum. Ben er een van!

1 like

:partying_face: nu dan toch :raised_hands:

Hoe dan? :rofl: komt te weinig in beeld vind ik. Daar ben ik zelf ook schuldig aan :grin: Te veel keuze hè…

Jij ook :+1:

3 likes