Wat dragen wij vandaag LXXVI

10 likes

25 likes

Ik vind het een schoonheid!

2 likes

27 likes

18 likes

NA

35 likes

Goedemorgen beste HF vrienden,

Zoals beloofd zou ik vandaag de Citizen Armor om de pols doen, even in het zonnetje gehouden en toen een foto in het donker gemaakt voor de lume.
Hij weegt zo weinig, dat ik het zou geloven als men zou zeggen, je hebt een horloge op je pols getekend :wink:. Komt nog wel een wissel vanavond, even een horloge voelen :smiley:

17 likes

Nog maar een dagje de NA

23 likes

21 likes

Rustgevende dial!

19 likes

In het kader van de Eco-drive week gaan we vandaag voor groen !

Nog een zonnige dag gewenst. :+1:

22 likes

21 likes

19 likes

Hameltime

15 likes

14 likes

Het zonnetje schijnt vrolijk op mijn blauwe Breitling Navitimer

33 likes

35 likes

Ligt eraan, als je nu zo’n klein manneke als ik ben met iele polsjes moet je toch ergens compenseren, dus een lekker groot horloge liefst iets van 45mm :wink:. Maar zonder dolle, wel een kanjer van een GS heb je om de pols :+1:

Leuk horloge Gerben, las in een ander NA iets leuks over de Mauthe:
Sinds 1946 maakte het bedrijf ook polshorloges. Deze kregen bekendheid doordat Volkswagen elke rijder die meer dan 100.000 km met een Volkswagen had gereden een Mauthe polshorloge kado deed. Leuk weetje toch :smiley:

Nee wel een poes naast mij die meeleest :wink:, maar man kom iedere dag weer horloges tegen waar ik nog niet van gehoord heb, zo ook die van jou. Maar wel een leuk horloge, vooral hoe ze de uren 12-3-6- en het verstopte 9 op de dial geplaatst hebben. Heb hem nog niet bekeken op YouTube, wat voor uurwerk zit erin? Met een blauw leer bandje ziet ie er ook leuk uit denk ik :smiley:

Ach Chris, wat moet je nu met zo’n karakterloos Seikootje. Die zou ik gewoon weggeven, zal ik even mijn adres geven :rofl:

Tja dat heb je nu met een no date horloge, dan ben je soms de datum/dagen kwijt :wink:. Zal je even helpen Arjes, het is vandaag donderdag 16 maart :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hij heeft wel een beetje gelijk, dat overhemd is niet om aan te gluren :rofl:. Je horloge maakt het weer goed :+1:

Hij blijft mooi die Sky flake, was bij mij dus de grote twijfel. Snowflake of Sky flake. Doorslag gaf dat leren bandje wat ik te smal vond tapperen. Maar wellicht in de toekomst? :+1:

Niet zeggen joh Folkert, anders stuurt Chris hem niet naar mij op. Zit totaal geen karakter in :rofl:

Gefeliciteerd met je Cartier, nu kan je Chris een handje geven :+1:

Benieuwd wat het morgen wordt, iets met een lichtblauwe dial? :+1:

Inmiddels middag, maak er een leuke zonnige dag van :+1:

9 likes

19 likes

Dat is op zich op te lossen als je een andere sluiting/gesp durft accepteren. Ik heb er ook een hagedisband bij die van 19 naar 18mm tapert. Staat inderdaad wat “robuuster”. Losse vouwsluiting in 18mm is er van GS ook trouwens.

Overigens doe ik dat vaak met een kleiner horloge. Mijn Tissot Worldtimer met 18 - 16 toont dan wat iel op mijn 20cm pols. Als ik de band al op 18-18 of met wat voorzichtig passen op 19-18 houdt toont het al heel anders.

1 like