Nieuw op het forum, en hierbij mijn eerste post. Blij met m’n ‘nieuwe’ horloge, wat ik natuurlijk vandaag draag… Speciale dank aan @PDB!
Dat was voor mij dus de kruks, maar zoals jij het hebt opgelost toont het gelijk wel anders. Ander nadeel vond ik dat ze geen stalen band hadden voor de Sky flake, ja kon er wel een andere stalen band op zetten maar die is dan niet origineel bij de Sky flake. Maar zoals gezegd, wellicht in de toekomst
Je hebt een vooruitziende blik.
Inderdaad Blue.
Maar dat zien we morgen wel.
Welkom op dit leuke forum Jurjen, fijne Seiko om de pols en je eerste post. Dat vraagt om een lekker drankje , lekker iedere dag wat posten hier in dit topic
Zo jammer dit en zo boos
Gelukkig, ben ik minder boos
Het is een Askania Bremen met een ETA2824. Destijds in het atelier in de Hackesche Höfe gekocht.
Echt een leuk horloge, wat ik alleen jammer vind is dat ze er geen 10 atm van maken. Wat kost dat nou een extra pakking en dit terwijl de Duitsers zo pünktlich zijn. Maar goed wat zeur ik nou, heb ook horloges met 5 atm
Hoi, dank je wel!
Gefeliciteerd met je Fortis, wens je veel draagplezier
Ik weet het Ferry, heb nog een Mauthe en van die destijds, 10 jaar geleden alweer en nog steeds in bezit, een NA-topic gemaakt.