Wat dragen wij vandaag LXXVI

Wissel naar de zonaanbieder…twee tinten blauw…

23 likes

Het kindje Tudor BB58 gewisseld met papa Seadweller :wink:

25 likes

Hard aan het werk.

27 likes

Bijna Race Weekend.

18 likes

31 likes

Lente :slightly_smiling_face:

19 likes

Ik heb hem vaak op bruin leer. Ook sailcloth staat goed.

2 likes

Ouderwetse vrijdag middag file op de A50 :face_with_raised_eyebrow:

27 likes

Speedy for the weekend!

27 likes

Hard aan t werk.

30 likes

Avond wissel, voor het eerste deze NA om de pols🙂

23 likes

Mijn vijfje

38 likes

17 likes

Weekend

18 likes

Alvast een fijn weekend gewenst :hugs:

26 likes

33 likes

Wat een wedstrijd en wat een horloge! :smiling_face_with_three_hearts: Longines is een geweldig merk (en Feyenoord een geweldige club).

Groeten van mijn Spirit Chronograph:

Genieten van het weer aan de kust in Brazilië. :brazil:

28 likes

Gefeliciteerd met je Tudor, zal je geen spijt van hebben. Veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Vrouw thuis, verplicht koffie drinken tot vanavond en natuurlijk iedereen een fijn weekend :+1:

Die baltic is echt mooi in het blauw, in het zwart vind ik hem wat minder :+1:

Jou Mauthe, heeft mij op een spoor gezet :smiley:. Leuk topic over de eerste gelezen en die wil ik nu ook met alles er op en er aan :wink:

Lekker he zo’n seamaster om de pols, weet wel hoe het eindigt met je kleindohter. Ijsje en een zak snoep, spreekt een ervaringsdeskundige :wink:

Lekker man die GS :+1:. Weet je wat een luxe probleem is: als er niets uit gaat :wink:

Mooi die combinatie op je Certina two tone en dan vooral mooi zwarte wijzerplaat en groene bezel :+1:

Je bent een man die zijn woord houdt, hele week Eco en zoals beloofd blauw :wink:

Haha, afgelopen november in de vakantie nog mee gedanst :rofl:

Ha, beter die voorruit (die is verzekerd neem ik aan) dan het glas van je Seiki, dat had je geld gekost :wink:

Leuk he, hoe je met het licht kan spelen :smiley:

Gefeliciteerd met je Baltic, had al eerder gezegd dat ik hem in het blauw mooier vind dan in het zwart :+1: :ok_hand:

8 likes

13 likes

38 likes