Wat dragen wij vandaag LXXVI

Alvast een fijn weekend gewenst :hugs:

26 likes

33 likes

Wat een wedstrijd en wat een horloge! :smiling_face_with_three_hearts: Longines is een geweldig merk (en Feyenoord een geweldige club).

Groeten van mijn Spirit Chronograph:

Genieten van het weer aan de kust in Brazilië. :brazil:

28 likes

Gefeliciteerd met je Tudor, zal je geen spijt van hebben. Veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Vrouw thuis, verplicht koffie drinken tot vanavond en natuurlijk iedereen een fijn weekend :+1:

Die baltic is echt mooi in het blauw, in het zwart vind ik hem wat minder :+1:

Jou Mauthe, heeft mij op een spoor gezet :smiley:. Leuk topic over de eerste gelezen en die wil ik nu ook met alles er op en er aan :wink:

Lekker he zo’n seamaster om de pols, weet wel hoe het eindigt met je kleindohter. Ijsje en een zak snoep, spreekt een ervaringsdeskundige :wink:

Lekker man die GS :+1:. Weet je wat een luxe probleem is: als er niets uit gaat :wink:

Mooi die combinatie op je Certina two tone en dan vooral mooi zwarte wijzerplaat en groene bezel :+1:

Je bent een man die zijn woord houdt, hele week Eco en zoals beloofd blauw :wink:

Haha, afgelopen november in de vakantie nog mee gedanst :rofl:

Ha, beter die voorruit (die is verzekerd neem ik aan) dan het glas van je Seiki, dat had je geld gekost :wink:

Leuk he, hoe je met het licht kan spelen :smiley:

Gefeliciteerd met je Baltic, had al eerder gezegd dat ik hem in het blauw mooier vind dan in het zwart :+1: :ok_hand:

8 likes

13 likes

38 likes

Altijd mooi de Longines van @TiBrew

Bij mij ook een zilveren vandaag:

20 likes

Blijft toch een klassieker :ok_hand:

1 like

Verzekerd Jah maar toch nog wel eigen risico van 75 eu, maar goed anders ging het richting 300 :woman_shrugging:t2:

2 likes

Alweer de laatste dag van 2 weken cursus in :us:.

11 likes

Crosspost.

https://www.horlogeforum.nl/t/welke-wijn-gaan-we-drinken-deel-2/431881/527

13 likes

25 likes

Fijn weekend iedereen! :sunglasses:

16 likes

40 likes

Wij hebben net een nieuwe gekocht, maar bij die andere waar we nog garantie op hadden waren we all risk verzekerd. Barst in de ruit, werd gewoon een nieuwe ingezet en hoefde dus geen eigen risico te betalen. Verzekerd via de Bovag.

1 like

27 likes

35 likes

25 likes

De Helgray vanmiddag als tussendoortje voor op de motor.

24 likes

Het is bijna voorjaar :sunny::grin:

22 likes