Als je vader je vanaf je vierde laat oefenen met rijden krijg je een goede chauffeur, ja. De mate waarin dat gewaardeerd wordt ontbeert iedere proportie en realiteitszin, in mijn optiek. Ik vind het jammer dat ik in een wereld woon waarin Magnus Carlsen geen volksheld wordt, uweetwel, die welbespraakte en goed uitziende schaker die daadwerkelijk iets kan wat niet veel anderen kunnen.
Hoe dan ook zou ik Hamilton eerder sponsoren dan Verstappen, al is het maar omdat de goede man bewogen lijkt te zijn. Waar ze vandaan komen is me worst, het betekent niets voor mijn leven dat er een Nederlander is die het gaspedaal weet te gebruiken. Zeker niet wanneer de hele familie al sinds mensenheugenis in België respectievelijk Monaco woont. Niet omwille van belastingtechnische redenen, uiteraard.
Sorry man. Steve McQueen for the win. Een betere ambassadeur is er voor TAG nooit geweest.
Zal kloppen, horloge is 925 zilver en band is staal (aftermarket). Tudor maakt geen metalen band voor de zilveren BB58