De meegeleverde NATO is super cool. Maar Tudor levert gee… eh, juist. Wat @OmroepMax en @JohnvdT al zeiden. @JohnvdT, prachtig horloge. Ik vind de RVS band er eerlijk gezegd afbreuk aan doen. Maar het is een Tudor die ik wel actief overweeg.
Ja, maar dat geldt wat mij betreft voor voetballers ook. Hoe die op een voetstuk worden gezet, is niet gezond.
En eens, Hamilton staat in ieder geval nog ergens voor. En ja, McQueen heeft gewoon de cool factor.
Yup, terwijl voetballers ook zeker niet altijd even fris in het bolletje bleken zijn, zeg maar. Eensch, absoluut eensch. Maar hee, iedereen is gevoelig voor andere marketing boodschappen, en velen interesseert het niet wie de sporter achter het succes is.
Zelf vind ik de Aquaracer, Carrera, Autavia en wat andere Heuers gewoon geweldige ontwerpen, en kan ik ook met zo’n jaren 90 duiker lachen. Topdingen. Grappig genoeg droeg McQueen een Monaco, een horloge wat ik ergens wel waardeer, maar dan weer totaal ondraagbaar vind.
Een rode ook?
Deze krijgt nu wat weinig draagtijd, nu ik de blackbay pro heb. Maar desalniettemin is dit zo’n ontzettend fijn horloge om te dragen.
Rode? BB54 is leuk, 58 is leuk, rode bezels zijn ook aardig, maar de klassieke 925, 58 en 54 zijn erg cool.
Maar nee, ik koop geen Tudor van je.
Heb ik ook niks te koop hoor
Het was erg gezellig met @M_Singer en wat een prachtig horloge is de nieuwe Farer van Gerbert!
Thx Hans, en wat een supercollectie heb jij, Omega natuurlijk hoog in het vaandel!
En idd erg gezellig, genoeg over horloges gekletst dunkt me.
Volgende keer hier de rest van mijn collectie maar ff bekijken.
We keep in touch!