Wat dragen wij vandaag LXXVIII

19 April is het dan eindelijk zo ver. Het horloge dat ik 3 keer ben misgelopen op chrono. Nu niet meer. Na een lange rit onderweg heb ik hem eindelijk. Dit zal een NA topic krijgen met scherpere foto’s uit de Canon, maar voor nu even met de telefoon.

De Farer Roche Worldtimer.

30 likes

Dat is wel lekker met de Brunmontagne als je er meerdere hebt dat je snel en makkelijk de QR bandjes kan wisselen. Ben benieuwd hoe dat rubber gaat dragen :wink:, op naar de 25 graden dus :sunglasses:.

2 likes

Wij ook!

1 like

Ouwe geldwolf :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:

Alvast Proficiat ! :ok_hand:

1 like

Die is echt mooi zeg, vooral die leisteengrijze sunburst wijzerplaat. En natuurlijk ook het verhaal erachter, die zou ik dus nooit meer verkopen :ok_hand: :+1:.

Gefeliciteerd met je Farer, echt wel een mooie. Moet mij echt inhouden anders blijf ik kopen. Wens je veel draagplezier met deze knaller :ok_hand: :+1:.

2 likes

Mooiste Tudor…:sunglasses:

35 likes

Leuke band. Waar heb je die gekocht?

1 like

De mooiste Seamaster!

1 like

The Seamaster that rules them all!

1 like

12 likes

27 likes

Eens!

Soms :wink:. Regelmatig wisselen zorgt voor de blijvende waardering voor ieder stuk uit de verzameling.

Eens! :smiley:

1 like

Grappig, op de HMT site heb ik bonus punten gescoord. Blijkbaar was het een ‘sought after’ model. Zelf heb ik geen benul… vond hem gewoon mooi. Ben en blijf bewust naief😄

4 likes

Ik heb hem overigens in Nederland gekocht.
Een wat duidelijker foto:

25 likes

Hoi Simon, weet jij of er een AD in Nederland is die Farer verkoopt?

1 like

Farer doet uitsluitend online verkoop via hun website voor zo ver ik weet.

1 like

Kamasu vandaag!

11 likes

Dus moet ik er 25% bijtellen als ik het uit Engeland laat komen en kan je natuurlijk niet met ideal betalen. Heb ik dus weer :cry:

1 like