Deze komt bij AliExpress vandaan. Vrij stug bandje, maar draagt goed en oogt fraai.
Tja. Of je kijkt even op chrono in de EU.
Horloges koop ik trouwens altijd met de creditcard. Is het gelijk 6 maanden verzekerd tegen diefstal, schade, etc. Daarnaast heb je meer kans om je geld terug te krijgen als er iets mis gaat met het verzenden.
Schitterend hè, mooi man ,toch een duidelijk verschil met die Moon… heb zelf de SRPB 43j1 de " zilveren " standaard versie .ook mooi maar er is verschil
Bedoel je nu chrono24 of een andere site? Ik heb echt een hele mooie gezien, als ik iets buiten de EU koop gaat dat meestal via via.
Ben een ouwe l&l he, nog van de oude stempel. Moet ik dan toch een creditcard aanvragen, maar ja zoveel koop ik nu ook weer niet in het buitenland. Of kan je ook een tijdelijke creditcard aanvragen en is het verzenden ook verzekerd. Ja Simon weet het, weer een hoop vragen .
Ja chrono24 bedoel ik. Meestal heb je een creditcard al in je bankpakket. Anders kan ik je een Amex aanraden. Heb je snel online zelf geregeld.
Ga er morgen gelijk even naar kijken, ik heb deze gezien. Weet dat @Fate_Amenable_To_Change er destijds ook zo 1 had. En die foto’s die hij plaatste waren echt heel mooi.
Ik heb ze alledrie gehad. Ik heb de Blue Moon verkocht omdat ik die overbodig vond naast de Blue Planet. De SRPB43J1 omdat ik wilde inkrimpen. Van die verkoop heb ik soms nog wel eens spijt omdat ik die op zoveel leuke bandjes kon zetten.
Daar is nu ook een 36mm versie van die ik misschien nog wel beter vind, maar jij toont hier de Lander IV die ik nog steeds heb, inderdaad.
Wat is die toch mooi Chris, maar jij kent mij wel een beetje en 36 mm vind ik echt te klein (moet toch ergens mee ompenseren ). Maar die 39,5 mm vind ik wel een mooi maatje. Als ik die bij Farer bestel komt er dan nog 25% aan kosten bij of zit dat al in de prijs?
Maar die foto’s van jou hebben mij over de streep getrokken, dank daarvoor Chris
Volgens mij ben je een beetje verliefd Peter ,
En ik denk dat je eigenlijk deze bedoelt…
En vandaag draag ik weer zilver