Wat dragen wij vandaag LXXVIII

Half zeven…dan gaat de Nighthawk om :relieved:

10 likes

Deze is mooi zeg! Staat ook top

1 like

Dank je en zoals gezegd, erg blij mee…voor mij perfect als sporty/dresser :muscle:t2::grin:

Nu nog de perfecte band erbij zoeken :eyes:

1 like

Toffe aanwinst. Gefeliciteerd

1 like

1 like

Dankjewel. Dit is eentje uit de eerste serie van 4 van de Vintage Chronograaf. Later is nog een serie van 4 verschenen. De namen en afbeeldingen zijn geënt op de emblemen van de Amerikaanse bommenwerpers van de Tweede Wereldoorlog. De aanleiding voor de wijzerplaat is dus niet fraai. Het horloge draagt daarentegen heerlijk en geeft mij telkens een goed gevoel. Echt een aanrader hoor😄

Fijne avond!

26 likes

19 likes

Goedenavond!

21 likes

Nog eentje van vanmiddag, koffietijd :slightly_smiling_face:

27 likes

Ja hoor, dat wordt vannacht weer een nachtmerrie als ik over horloges droom :wink:
Over die fase kom je wel overheen, zo niet dan een flinke tattoo op de pols en hand :grin:

Kan nog een 3e naast hoor :wink:

Nee hoor, die 39mm is perfect anders moet je zoeken naar je horloge :grin:

Ja hoor, sta ik weer alleen met 39mm.

Macro foto, dan lijken ze altijd groter om de pols. Ik hou het bij 39mm :smiley:

Mag het natuurlijk niet zeggen dat Zenith niet echt mijn merk is, maar deze kan mijn goedkeuring wel wegdragen :+1:

Gefeliciteerd met je Mühle, heel mooi deze. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

haha, dan moet je de hele serie eens zien van Graham :grin:

7 likes

23 likes

En een wissel naar de Zenith is een feit.

32 likes

Hahaha, jazeker.
Maar nu op Schiermonnikoog. En alleen deze 2 meegenomen. :blush:

1 like

Wilde eigenlijk niet de Longines wisselen, maar het zou een Zwitsers weekje worden dus dan maar een late avond wissel :smiley:

21 likes

Ooit bij mij gekomen als “het horloge van opa”
Lekker voor de avond.

13 likes

Afzien.

29 likes

AVI-8 Flyboy :grinning:

14 likes

Gefeliciteerd met je Mühle, heel mooi deze. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Dank je :star_struck:

2 likes

Half negen nog licht…we gaan de goede kant op😎

39 likes