Wat dragen wij vandaag LXXVIII

32 likes

Dit is echt een van de mooiste die je kan krijgen. Wat een topper! Geniet ervan

1 like

Mido altijd goed!

1 like

Turtle op verse Uncle Seiko strap :smiley:

11 likes

Hoe bevalt deze NA? Zelf aan de twijfel om hem aan te schaffen

1 like

Mooi met de mesh-band. Staat goed :ok_hand:

1 like

De dag weeral bijna voorbij…
Wat gaat de tijd snel.
We hebben echter iedereen 24 uur per dag…dat is voor iedereen hetzelfde…:+1:

14 likes

24 likes

Mooie NA Toppers zijn het die 2 :sunglasses:

Prima horloge de Blueberry Batman, zit lekker om de pols en is zeker zijn geld waard, zal je geen spijt van hebben :ok_hand: :+1:

1 like

Neo Vintage ana-digi goodness deze Breitling Aerospace

21 likes

Hè???
Maar die was toch van een (bijna-) naamgenoot van mij?
Kan me 123 niet zo snel herinneren wanneer ik hem zag met dat ding…
:wink:

Een lege pols in Lissabon… na lang twijfelen toch maar niets mee genomen. Een grote stad, korte mouwen, zouden jullie het wel doen?

7 likes

Zou in ieder geval wel wat research doen. En overdag iets wat niet te veel aandacht trekt en waard is. ‘S avonds af doen en in je broek zak ofzo bijv

2 likes

Tuurlijk.

4 likes

Gewoon een lekker vakantiehorloge mee, Vostok Amphibia, een leuke waterdichte Microbrand of een ander horloge van een niet jatgevoelig merk.

10 likes

Nu was ik even vergeten dat jij van die enorm leuke Rolex-verzameling was. Dat maakt hey misschien een beetje anders, maar een knappe dief die een King Midas op waarde weet te schatten :slight_smile:

3 likes

Tja, ik ben nog nooit in die stad geweest en weet niet in wat voor wijk je zit. Maar ik moet er niet aan denken om op reis te gaan zonder horloge. Een Seiko duiker of eventueel een G-Shock zou ik toch wel durven dragen. O.k., misschien niet in delen van Zuid-Amerika, bijvoorbeeld.

2 likes

Vanmiddag zag ik iemand naast me op het terras met een tweekleurige jubilee DJ zitten en was ik zowaar jaloers​:rofl: Het is raar met een kale pols, misschien had ik gewoon de G-Shock moeten doen voor het gevoel :expressionless: Of inderdaad die obscure Midas

3 likes

Certina waterking 275

25 likes