Wat dragen wij vandaag LXXX

8 likes

Zeker weten haha!

Gefeliciteerd :facepunch:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd :+1:

1 like

Mijn vrouw had in het begin niet zo veel met de horlogehobby, maar begon het steeds leuker te vinden. En een mening te hebben. Zij vond de speedmaster pro altijd een mooi ding. En ik ook. Maar aangezien dat ding nog wel 100 jaar gemaakt gaat worden stond die niet bovenaan m’n kooplijstje. “Die komt er nog wel eens”.

Met het overlijden van mijn vrouw veranderde er nogal wat dingen. Zo zijn er ook momenten geweest dat ik serieus niet wist of ik ooit weer zou kunnen terugkeren naar m’n werk ivm zorg voor de kindjes. Gisteren, toen ik alle papieren voor werk weer helemaal geldig heb gekregen, was dan ook wel een dingetje voor mij eigenlijk.

Dat moet gevierd worden. Dus vandaag de NA, van vandaag:

69 likes

Gefeliciteerd!

1 like

begin deze steeds mooier te vinden :ok_hand:

1 like

Tsjeemig wat een verhaal, gecondoleerd en sterkte.
Alle reden voor een NA. En ook nog een fraaie.

3 likes

:muscle:

1 like

Wat verschrikkelijk voor jou, jullie kinderen, familie en vrienden. En wat is dit horloge een mooi eerbetoon aan jullie. Sterkte en gefeliciteerd.

3 likes

De start van een nieuw begin met een heel mooi horloge, veel plezier ermee.
Succes!:watch:

2 likes

Veel sterkte :muscle:en gefeliciteerd met dit nieuwe horloge! :pray:

1 like

Nóg mooier? :wink: Thx!

Dank!

Wat een verhaal… en wat mooi dat je de draad toch weer oppakt en weer wat kan vieren. Draag hem in goede gezondheid als blijvende herinnering!

2 likes

20 likes

U vraagt wij draaien.

12 likes

Jeez! Sterkte voor jou en de kinderen. Koester de mooie herinneringen aan haar en misschien kan de Speedmaster daar een klein beetje mee helpen.
Toch gefeliciteerd met de NA :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Nomos is gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Wat een verhaal Ivar. Mooi eerbetoon aan je vrouw en een aanwinst voor jou. Sterkte met alles en draag deze Speedy met trots en draag hem vaak in herinnering aan je vrouw :muscle:t3:

3 likes

30 likes