Wat dragen wij vandaag LXXX

Oef, die is wel heel erg mooi :+1:. Heb nog wel een Invicta liggen, ruilen :wink:

Hij is mooi die BM :+1:. Zag eerst BM staan, dus dacht daar komt een Brunmontagne aan. Afgekort met BM, klein prijsverschilletje maar :wink:

Een sub, what else :+1:. Denk dat ik volgende week er maar een Rolex weekje van maak :smiley:

Koud he dat water, heeft je Seiko geen last van :wink:

Gefeliciteerd met deze klatser, maar 3 jaar op de wachtlijst. Ben je mazzelaar, staat normaal minimaal 5 jaar voor :wink:. Wens je veel draagplezier met je PRX :ok_hand: :+1:

Fijne reis naar Canada met je kinetic :+1:

Gefeliciteerd met je OP, mooi groen is niet lelijk en verdomd handig als camouflge tussen het andere groen. Wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Verder wens ik iedereen een fijn zonnig weekend, wel smeren he :+1:
O ja, plaatjes dag, even zoeken en foto maken :smiley:

5 likes

25 likes

Ik volg @TiBrew op het gebied van merk vandaag.

26 likes

Zomerse gaat het niet worden.

21 likes

Te mooi om niet nog een keer te delen

Ik stond gewoon stil hoor

34 likes

Dankje Ferry tot over 4 weken en 2 volle dozen verder ?:smiley:

1 like

Haha, laat ik nu toevallig WEER een leuk horloge gezien hebben. Laat mij handen straks vastbinden, kan mij niet inhouden :wink:

2 likes

14 likes

Goede jacht !:ok_hand:

1 like

Advocaat taart!

26 likes

Zo lekker :drooling_face:

De gouden PRX vandaag :sun_with_face:

25 likes

:sunny::sunny::sunny:

19 likes

30 likes

26 likes

Lieve mensen van Grand Seiko, kunnen jullie alsjeblieft een micro-adjust bedenken?? Vliegtuig in, vliegtuig uit. De ene keer hangt ie op mn pols, een uur later voelt het alsof er geen bloed naar mn vingers gaat…

Ik ga een Erika bestellen.

Blauw? Blauw met rode centerline? Iets anders?
s_trident_red_xs s_trident_full_xs

16 likes

Met rode centerline, komt mooi terug in de GMT wijzer

3 likes

Jammer, staal staat beter. Je zet toch ook geen NATO op je Explorer? En MN staat zo goedkoop op een GS.
Anders sailcloth of Tropic een idee? Blauw of zwart?

1 like

Nee, omdat dat niet nodig is met de fliplock…

Ik draag het liefste alles op staal, maar dit is geen bijzonder licht horloge en moet dus wel passen. Aangezien ik 1-2 keer per week vlieg is geen micro wel erg onhandig.

Ga ik zoeken. Als je nog een tip hebt voor een goede leverancier…

En hoe, Super mooi die plaat!
En de LLD in het algemeen :heart_eyes:

1 like