Goedemiddag beste HF vrienden, lekker weertje he
Mooi die Longines , heb jij geen horlogepoetsmachine? Die zijn echt verdomd handig joh, zelfs de buitenkant van de band neem die mee en voor die prijs hoef je het echt niet te laten
.
Gisteren zag ik hem al voorbijkomen, toen zei mijn ega houdt hij de meterstanden bij . ff serieus, leuk horloge had ik nog niet eerder gezien
Ha Gerben, heb zo’n vermoeden dat jij iets hebt met motoren. Naast die Helgray moet je ook echt een top time deus hebben, dan behoor echt tot de grote jongens
Ja he he, tis geen Speedy zullen velen zeggen. Mij mond is
Zo erg is je schoonfamilie toch niet
Jaja, mijn foto komt er zo aan. Zit lekker even in de airco, even naar buiten wil de lume zien op de Oris. Tja, de Ball moest echt vannacht even na zo’n warme dag z’n poetsbeurt hebben. Ligt nu te slapen in de box
Ik ben thuis, wil even een foto maken buiten kom binnen en maak gelijk een smakker. Had weinig gescheeld of ik had je gebeld, maar niet voor een schaafwond toeters en bellen
Saai😉
Noem jij die smakker die ik maakte maar saai, had toch weinig gescheeld of 112 was aan de beurt
Bijna constant om de pols. De Titanium zomer kletser waar serieus mee gedoken ‘kan’ worden met zijn 500m
Hahahaha, nee zo erg is mijn schoonfamilie niet .
Heb vorig jaar, tijdens een bbq-clinic, een van Nederlands top bbq-ers ontmoet. Hij leerde me hoe ik zelf de messen kon slijpen. Gelijk de slijpstenen enzo gekocht. Maar vandaag pas voor het eerst geprobeerd. Niet onverdienstelijk, al zeg ik het zelf .