Zeker de Aquaracer! Heerlijk robuust, erg fijn om naar te kijken en hét perfecte, zorgenvrije vakantiehorloge, natuurlijk!
Nee sorry, vind staal een stuk mooier als dit.
Goed dat iedereen een eigen smaak heeft… anders hadden we allemaal dezelfde horloges
Zojuist deze binnengekregen.
De nato op onderstaande foto is er een van @deuxani. De originele nato vind ik geen porem. Andere nato’s eigelijk ook niet zodra ze om de pols zitten. Leuk voor de foto, maar meer ook niet voor mij.
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe band. In mijn horlogedoos zag ik ineens het fijnste bandje uit mijn collectie op de Nomos zitten. Dus, wat denken jullie:
-
- Blauw/zwart
-
- Wit
-
- Grijs
0 stemmers
Ik zou op zich ook nog wel eens rubber willen proberen. Heeft er iemand een tip voor een sotr waar ze ook rubber in kleinere maten verkopen. Standaard maat band is voor mij vaak net te groot.
Die Nato hoeft het niet te zijn, maar degene die de endlinks van die metalen band ontworpen heeft zou van mij geen promotie krijgen
Dit wilde ik al reageren toen ik je incoming reactie zag. Die witte gaat daar heerlijk op zijn.
En hier sluit ik me bij aan. Gekeken naar tropic straps voor m’n speedmaster, maar allemaal te lang met minimaal 75/120
Die Nomos straps zijn top! Kan allemaal maar hou er wel rekening mee dat “wit” niet echt een correcte benaming is. Het is meer lichtgrijs.
Ik heb hem toevallig vandaag op mijn Nomos zitten, ter voorbeeld.
Een witte tropic band zou, volgens mij, ook goed staan. En zit nog erg lekker ook!
Dat denk ik ook!
Heb je toevallig een tip waar ze die ook in verschillende maten hebben (kort, dus 105/70 ongeveer) ?
Oei, ik heb er toevallig een in bestelling staan bij Ali. Maar weet niet precies de maat.
Heb een tijdje terug drie tropics besteld bij Barton. Voordeel is dat je twee maten van het lange deel geleverd krijgt. Dus past om elke pols. Maar waar een vorige Barton (was geen tropic) heel lekker soepel was, waren deze tropics erg dik en stug. Dus heb even geen antwoord voor je.
Een witte tropic in die maat gaat goed zoeken worden, denk ik? Ik heb zelf de meeste tropics van josephbonnie. Die zijn niet groot maar die zijn al wel 120/75. Meraud standaard zijn ietsje korter maar niet in wit.
Klopt! Ik heb hem ook op mijn Club zitten. Het inderdaad meer creme/lichtgrijs. Lekker kleurtje trouwens die coral
In welk kleurtje ze hem ook maar maken, en met welke band dan ook, ik vind de Oris Propilot met name tranentrekkend saai.
Nu zul je zeggen dat ik die nog nooit in het echt gezien heb, en dan zit je fout. In het handje zijn ze bijna dodelijk, omdat ik m’n oogleden zwaar voel worden zodra ik er naar kijk… and on the count of three, you are getting very sleepy… veeery sleepy.
Kamp Aquaracer hier. Dat zijn mooie horloges.
Wit natuurlijk, man. En ja, die canvas banden van Nomos zijn zeker de bom. Echt heel goed.
incomming!
@rorymoer
Wat betreft rubber in kleine maten niet veel kunnen vinden. Alleen deze van Fortis. Maar die koop je niet zomaar even voor dit geld en is alleen in 21mm
https://www.fortis-swiss.com/watch-accessories/straps/snow-white-horizon-strap/
Dit is wel tof maar die bezel doet me teveel denken aan die vreselijke Breitling for Bentley dingen denken. Gelukkig wel een aanzienlijk meer draagbaar horloge die Oris
Nu het weer aan de beterende hand is begint het weer te jeuken voor een compacte duiker… Idealiter zal die op een nato of tropic strap komen. Zwart is de voorkeur. Oh ja… Hij zal een beetje naast mijn huidige daily, een GS SBGX261, draaien.
Welke van onderstaand zouden jullie pakken? (weet dat het prijspunt niet matcht maar stel nou dat dat niet uitmaakt)
- Omega Seamaster “Peter Blake” midsize
- Seiko SPB317
- Seiko SKX013
0 stemmers
Ik zou de SPB317 boven elke Seamaster verkiezen, en de Peter Blake vind ik niet de mooiste Seamaster. De SKX013 is zeker sympathiek, maar wel een beetje blobby en ongedefinieerd van kastvorm. Plus mineraalglas en een wel erg rudimentair uurwerk.
Is dit te koop voor mijn budget?
Wat is “met een beetje ruimte” haha
Breguet
€ 10.900
https://chrono24.app/breguet/breguet-regulateur--id29135038.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Summer watch battle. Ik heb nu de PRX en loer op een CW The Twelve. Doen of niet?
- PRX
- CW 12
0 stemmers
Ik zou het doen, heb ook even de site van Paul bekeken. Lijkt mij wel een gaaf ding. En doe je die PRX dan voor een habbekrats weg?