Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Continuing the discussion from Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3).

Previous discussions:

1 like

Welke van de twee?

  • Pagani Design
  • Rolex

0 stemmers

1 like

Leuk

2 likes

@MrMojo Echt? Vind juist het beetje kleur een leuke touch

1 like
Damasko. Blauw of zwart?
  • Blauw
  • Zwart

0 stemmers

2 likes

Ja. Was een beetje flauw, maar kon het niet laten :sweat_smile:

Hier is een leuke om het goed te maken.

Adrian Barker heeft gister een paar renders gemaakt van zijn voorspellingen voor Rolex dit jaar.
Welke van de twee zou je kopen, mochten deze uitkomen.

Ik vind die Sub wel erg lekker in dat kleurtje.

1 like

Ik vind een verzonken kroon, of evt. tegen de kast aan, mooier. Desnoods die behuizing in de kleur van de kast en band. Het maakt hem wat goedkoop ogend zo.

Fotootje erbij om het leesbaar te houden :slightly_smiling_face:

3 likes

Doet me ergens aan denken. :thinking:
image
Toch een soort teken van erkenning, als Rolex je ideeën gaat overnemen. :blush: :wink:

5 likes

Dan ben je vast blij om te horen dat de gmt de behuizing wel in het staal kleurig heeft haha :stuck_out_tongue_winking_eye: maar goed ieder zijn ding, ik hou er allebei wel van.
Zie je liever de kroon anders omdat je hem te veel uit vind steken uit praktisch oogpunt of uiterlijk oogpunt?

1 like

:point_up_2:

1 like

Het tempo bij Farer gaat er nog steeds niet uit. Nu weer een moonphase. Mooi formaat en echte Farer kleurstellingen. Sellita SW288-1 Ma Elaboré Grade uurwerk.

    1. Lichtblauw (Burbidge)
    1. Donkerblauw (halley)
    1. Zalmkleurig (Eddington)

0 stemmers

9 likes

Haha, ik zag de humor er wel van in dus koos voor de Pagini :rofl:
Maar goed je stelt mij weer voor een keus, kijk niet naar de prijs dus voor mij de sub :wink:. Die chrono’s heb ik nu wel gezien, of het nu een Daytona of een Citizen is. Smaak is een beetje aan het veranderen!

1 like

Ik mis optie drie: een derde Grand Seiko.

Maar eerlijk is eerlijk, die Daytona begint zo veel op die lekkere groene Breitlings te lijken dat ik er zin in krijg. In zo’n Breitling, welteverstaan.

Kut. Die zalmroze zeg, hee… Ik had net in een NA topic geroepen niks meer te kopen dit jaar.

Man man man, wat een teringlijers bij Farer. Ze blijven maar horloges maken die ik leuk vind.

8 likes

Ik heb gestemd, maar eerlijk gezegd vind ik die Moonphase niet zo mooi. Dan maar beter de Lander IV GMT met blauwe dial :smiley:

1 like

GS, eens maar het gaat over Rolex :grin: en jij bent toch meer van minder, dan toch de sub zou ik zeggen. Jammer dat die kroon zo grof is, kan best wel een tandje minder.
En je weet het he Chris, de bakermat van de Zwitsers ligt toch echt in Engeland :wink:.
Ik zat ook naar een Farer te kijken, maar dan de Lander IV. Persoonlijk vind ik die veel mooier dan die Moonphase, tis net alsof ze een gat in de dial hebben geslagen, zo van dan kunnen we daar de Moonphase kwijt. Kan m.i. veel netter en kleiner. Maar goed, moet het rustig aan doen van de baas, er zitten er nog 2 in de pijpleiding en volgens de baas iets teveel horloges. Snap echt niet hoe zij daar bij komt :grin:

2 likes

Nee joh, hoe groter hoe beter, die gaten.

Het mag van mij zelfs asymmetrisch.

Dat is geen Saxonia Thin, Henk. Da witte gij ook. :slight_smile:

6 likes

Neem dan gewoon een skeleton, dat is 1 groot gat :rofl: :rofl:. Merk wel dat ook jou smaak aan het veranderen is. Je was eerst van het minimalistische, en nu ineens van een Rolex (weet dat je die toch eigenlijk niet wil) met 3 subdials of een dial waarmee ze met een beitel een gat in hebben geslagen en dan ook nog eens horloges die asymmetrisch zijn. Nog even en je koop ze alleen nog maar bij Ali :rofl:. Nee Chris dan is die Nomos toch wel een tikkie mooier :smiley:

1 like

Dan moet eerst de 2e komen :sweat_smile:

Heb hem bij een AD gezien. Viel me tegen kwa kleur. Renders zijn lekkerder. Beetje playboy bedrog voelde ik.

De rollies zijn trouwens ook renders. Eerlijk gezegd denk ik dat Rolex met een titanium Sub komt voor de 70th.

Ik ook :sweat_smile:

Een vraagstuk dat mij al nachten wakker houdt. Links of rechts?!

  • :arrow_left:
  • :arrow_right:

0 stemmers

1 like

Jij denkt dat ik het over de Premier B09 heb. Die ik ook cool vind, maar misschien in het rood nog mooier. Maar eerlijk is eerlijk, ik bedoelde deze:

:wink:

8 likes