Ja, daardoor voor mij niet uniek genoeg.
In die review ook, de eerste foto… mehh.
Eigenlijk zou het glaasje als een deksel open en dicht moeten.
Jij kent ‘r?
spot on
Ok, een totaal verschillende battle vandaag. Tussen 2 min of meer uitersten. Diver vs chrono en omega vs rolex.
Maar toch. Hou in gedachte dat de prijs geen deel uitmaakt van de keuze. Dat is er in overvloed en mag je keuze dus niet beïnvloeden
.
- Seamaster (diver)
- Daytona (chrono)
0 stemmers
nb foto van @Fletch
Doxa, Sinn of Cartier als nummer 3 in de collectie wil sowieso een duiker en een wat meer dresser in 2023 scoren voor naast de black bay pro en de speedy. Waar beginnen we mee
- Doxa sub 300
- Sinn EZM3
- Cartier Tank Solo
0 stemmers
Cartier naast wat je hebt.
Je pro kun je in het zwembad prima gebruiken. Daar zijn ze ook voor.
True true, maar een bezel om mijn kookkunsten te timen op de camping bijvoorbeeld is super handig
Je spelt chrono verkeerd. Je gaat toch niet zonder speedy op vakantie.
Thanks voor het gebruiken van mijn foto! Mooi om te zien dat er van de 6 stemmen tot nu toe meer mensen voor mijn Seamaster kiezen
Heb jij hamertenen?
Oh Mooi horloge.
Moser. (If money don’t matter 2night) Kijk eens naar het verschil in kast!
Dat zijn allemaal winnaars
Haha en verdiend!
Zo komt het ook.
Ik kreeg net een good like van 25 op die foto in ‘ ‘wat dragen wij vandaag’
En jij had er toen al 33. Ik denk huh?!
Begrijp mij niet verkeerd, Niet dat die seamaster niet mooi is, sterker, prachtig horloge! Vriend van mij draagt die en elke keer kwijl ik boven dat horloge.
Maar er viel mij wel iets op… ik denk iets ‘typisch Nederlands’
Kom er later op terug.
Helemaal met je eens, maar voor het geld is keuze twee toch een winnaar
Haha is goed ik ben benieuwd!
Had het zelf ook niet verwacht hoor, het lijkt wel een hele ‘specifieke fanbase’ mensen vinden de Seamaster mooi of niet. Bij Rolex zit er ook nog altijd een soort ‘grijs gebied’ naar mijn idee.
Die Oysterflex band vind ik niet mooi.
Daytona zelf is prima.
GMT gestemd, ook deels omdat ik die rode kroonbehuizing (zelf verzonnen term) op de Burgundy niet mooi vind.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wristwatch Battles! 3…2…1…FIGHT! (Deel 4).