Ik denk dat zowel de Cornehl als de Dornbluth niets toevoegen aan jouw collectie.
Is het een mogelijkheid om die 6K te nemen, de groene OP te verkopen (want veel overlap met groene Nomos) en dan echt iets diks te kopen? Een gouden Breguet Tradition of iets dergelijks vind ik wel bij jou passen als je graag de afwerking ziet. Dat komt dan prima binnen bereik zonder al te veel offers.
O.k., dat is geen misselijke collectie!
Ik heb hier echt even over zitten denken. Maar, voor mij zouden de twee Nomossen en misschien ook nog wel de Hentschel rechtsboven, behoorlijk in elkaars vaarwater zitten. Verder vind ik de Tourby en de Hentschel rechtsonder ook behoorlijk wat overlap hebben. Dus ik zou daar eerst 'ns wat in uitdunnen. Eerder dan iets bijkopen. Maar, ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is waarop je zit te wachten.
O.k. en na het uitdunnen, misschien eens iets heel anders? Zoals een
Deze Bulgari is een pracht, maar met de polsen van @whisky (en ook de mijne) niet te doen. Hij draagt als een dinerbord, wat nog wordt versterkt door de dikte / dunte en de brede bandaanzet. Anders had ik hem denk ik al gehad
Dan pak je wel gelijk het horloge die de meeste waarde behoud en ik vrees dat ik die zo goed als nihil nogmaals voor list zal oppikken.
Ik draag de Lange al niet veel ik weet niet of dan nog meer goud een strak plan is.
Alhoewel hij is wel lekker. Als ik nu de keuze had gehad, mede omdat de Lange even 10 k duurder is geworden tov toen ik m heb gekocht dan denk ik dat ik hiervoor was gegaan.
Met de blauwe zou ik heel goed kunnen leven. Maar van de reverse-panda word ik, denk ik, nog wat blijer. Wat een geweldige release van TAG Heuer, dit model, zeg! Echt top!
Beide mooi, maar zoals bijna altijd ga ik voor monochroom
Klein tint- of kleurverschil tussen de subdials en wijzerplaat vind ik wel wat hebben, maar echt panda of reverse panda maakt een chrono voor mij meestal onnodig druk.
Dat klinkt exact als mijn zoekertje naar een Grand Seiko Shunbun.
Maar eerlijk is eerlijk, @tompj heeft gelijk, deze voegen niks toe aan wat je hebt. Ik vind ze allebei minder dan je Hentschel, ze zijn wat groot en lomp, en van gegraveerde balansbruggen word ik diep ongelukkig.