Deze Bulgari is een pracht, maar met de polsen van @whisky (en ook de mijne) niet te doen. Hij draagt als een dinerbord, wat nog wordt versterkt door de dikte / dunte en de brede bandaanzet. Anders had ik hem denk ik al gehad 
Zo mooi, maar kan echt een wat dunner uurwerk gebruiken. Uurwerk staat niet in verhouding met de afwerking (kan ptijstechnisch ook een voordeel zijn)
Op je vraag 6k, max 40mm. Is de nieuwe carera dan misschien wat? Een 2e chrono en een zwarte plaat.
De optie van @rorymoer is ook een goede optie. Breguet lijkt me ook wel echt in jouw straatje passen.
Dan pak je wel gelijk het horloge die de meeste waarde behoud en ik vrees dat ik die zo goed als nihil nogmaals voor list zal oppikken.
Ik draag de Lange al niet veel ik weet niet of dan nog meer goud een strak plan is.
Alhoewel hij is wel lekker. Als ik nu de keuze had gehad, mede omdat de Lange even 10 k duurder is geworden tov toen ik m heb gekocht dan denk ik dat ik hiervoor was gegaan.
Alsnog geen koopje
@MrMojo heeft gelijk vrees ik. Heb vaker op hf gelezen dat die groot draagt.
@Fritzer: Als die de datum niet op 6 had gehad was t een leuke optie geweest om eens te gaan passen.
Ik vind t bij bijv een Longines niet erg dat de datum op 6 zit. Hier vind ik t te druk.
De datum op de 12 positie is juist één van de quirky eigenschappen van het zwarte model over de blauwe.
Aangezien we in Wristwatch Battles zitten; welk model heeft -los van alleen de kleur- jullie voorkeur?
Bron foto’s: Time and Tide Watches
- Zwart (datum op 12)
- Blauw (datum op 6)
0 stemmers
Met de blauwe zou ik heel goed kunnen leven. Maar van de reverse-panda word ik, denk ik, nog wat blijer. Wat een geweldige release van TAG Heuer, dit model, zeg! Echt top! 
Beide mooi, maar zoals bijna altijd ga ik voor monochroom 
Klein tint- of kleurverschil tussen de subdials en wijzerplaat vind ik wel wat hebben, maar echt panda of reverse panda maakt een chrono voor mij meestal onnodig druk.
Kak nog geen koffie gehad vanmorgen.
Bedoelde ik ook 
Fuck … ik kan niet kiezen. Ik vind de datum op zes beter , maar die reversed is ook niet te versmaden
Dat klinkt exact als mijn zoekertje naar een Grand Seiko Shunbun.
Maar eerlijk is eerlijk, @tompj heeft gelijk, deze voegen niks toe aan wat je hebt. Ik vind ze allebei minder dan je Hentschel, ze zijn wat groot en lomp, en van gegraveerde balansbruggen word ik diep ongelukkig.
Als het moet zou ik de frosted Cornehl pakken.
Als je van vintage look houdt de linker. Als dat niks is voor je, vooral voor de rechter gaan. 
Zeker de Aquaracer! Heerlijk robuust, erg fijn om naar te kijken en hét perfecte, zorgenvrije vakantiehorloge, natuurlijk!

Nee sorry, vind staal een stuk mooier als dit.
Goed dat iedereen een eigen smaak heeft… anders hadden we allemaal dezelfde horloges 
Zojuist deze binnengekregen.
De nato op onderstaande foto is er een van @deuxani. De originele nato vind ik geen porem. Andere nato’s eigelijk ook niet zodra ze om de pols zitten. Leuk voor de foto, maar meer ook niet voor mij.
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe band. In mijn horlogedoos zag ik ineens het fijnste bandje uit mijn collectie op de Nomos zitten. Dus, wat denken jullie:
-
- Blauw/zwart
-
- Wit
-
- Grijs
0 stemmers
Ik zou op zich ook nog wel eens rubber willen proberen. Heeft er iemand een tip voor een sotr waar ze ook rubber in kleinere maten verkopen. Standaard maat band is voor mij vaak net te groot.